تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

دریافت پاسخ یک نامه پس از ۲۳ سال +عکس

  • کد خبر : 11207
  • 14 دی 1392 - 11:56
دریافت پاسخ یک نامه پس از ۲۳ سال +عکس

“زویی لمون” خانمی است که ۲۳ سال پیش از روی بچگی نامه ای نوشته و به دست آب داده بود اما حالا جواب آن نامه را از کشوری دور دریافت کرده است.

 

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، یکی از نمادهای دریا از گذشته قوطی هایی بوده است که درون آن نامه های مختلف قرار داشته است. این حرکت را معمولا افرادی که درون جزیره ای دورافتاده گم می شدند یا دزدان دریایی انجام می دهند اما عده ای نیز از سر کنجکاوی و تحت تاثیر فیلم اینکار را انجام داده اند.

“زویی لمون” از جمله افراد گروه سوم است که با دیدن فیلم های سینمایی تصمیمی به انجام چنین کاری گرفته است. او زمانی که تنها ۱۰ سال داشت برای سفری تفریحی به آلمان رفت و همانجا نامه ای نوشته و درون آب انداخت ولی شاید باورش نمی شد هیچوقت جواب آن را بگیرد.

زویی که در شهر سالفورد انگلستان زندگی می کند پس از ۲۳ سال که از این ماجرا گذشت نامه ای دریافت کرد و متوجه شد در جواب نامه قبلی برای او نوشته شده است. این نامه را فردی به نام “پیت لاتور” از هلند برای این خانم که حالا ۳۳ سال دارد فرستاده است.

او در نامه خود آورده است که در حال قدم زدن در ساحل بوده که این نامه را دیده و البته با قدمت آن بسیار شگفت زده شده است از این رو تصمیم میگیرد تا جواب این نامه را نوشته و به دست صاحب اصلی اش برساند. نکته جالب این است که “زویی” در تمام این مدت و حتی پس از ازدواج نیز در آدرس قبلی خود زندگی می کرده است و نامه مستقیم به خودش رسید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x