تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

بهترین ترفندها برای پیچاندن آلرژی زمستانی

  • کد خبر : 11199
  • 14 دی 1392 - 11:50
بهترین ترفندها برای پیچاندن آلرژی زمستانی

این روزها در فصل زمستان افراد زیادی هستند که دچار مشکلات آلرژی شده اند و این مورد نیز آنها را در طول روز بسیار اذیت می کند.

 

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، آلرژی بیماری است که در صورت اوج گرفتن می تواند فرد مبتلا را دچار مشکلات بسیاری از جمله از کارافتادگی کند. این در حالی است که می توان با استفاده از چندین نکته ساده از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کرد و به راحتی به آلرژی اجازه نداد تا اوج بگیرد.

**نکته اول در مورد تمامی آلرژی ها این است که باید نظافت را به طور کامل رعایت کنید. سعی کنید روزانه یک بار دوش بگیرید تا آلودگی های خارج از خانه که روی بدن شما قرار دارد پاک شود.

**در خارج از خانه می توانید از ماسک استفاده کنید. ماسک ها چند مزیت برای شما همراه دارند برای مثال اول اینکه از شش های شما در مقابل آلودگی های هوا محافظت می کنند و همچنین مانع از ورود گرد و غبارهای آلرژیک به بدن می شود.

**ورزش را فراموش نکنید تا سیستم بدن شما در مقابل بیماری های مختلف مقاومت بیشتری داشته باشد. یکی از بهترین ورزش ها پیاده روی و همچنین دوچرخه سواری است.

**این روزها به علت آنکه هوا سرد شده است نیاز دارید تا لباس های مختلف به تن کنید ولی توجه داشته باشید که برخی از لباس های پشمی و کاموایی خود می توانند دلایلی برای ایجاد آلرژی باشند بنابراین در انتخاب لباس هایتان دقت کنید.

** از داروخانه قرص انتی هستامین تهیه کنید با مصرف چند عدد حساسیت را بر طرف کنید. در ضمن این قرص خواب اور است بهتر است که شب و قبل از خواب مصرف شود

**در صورتی که آلرژی امانتان را بریده است حتما به پزشک مراجعه کنید تا او قرص ها و داروهای مناسب را برای این موضوع به شما بدهد.

**پزشک ها ممکن است دارهایی را برای شما تجویز کنند که در مورد مصرف آنها باید نکته ای را رعایت کنید. هیچوقت تا به پایان نرسیدن دوره درمان دست از داروها نکشید این کار ممکن است بیماری را تشدید کند.

**هنگام خروج از خانه در روزهای آفتابی می توانید از عینک های آفتابی استفاده کنید. برخی از محققین بر این باورهستند که عینک های آفتابی می تواند از برخی از تحرکات آلرژی شما بکاهد.

**قطره های چشمی نیز می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای کاهش میزان تحرکات آلرژی باشند. در صورتی که احساس اوج گرفتن بیماری را داشتید می توانید با چکاندن چند قطره این تحرکات را فروبنشانید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x