تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

احیای بافت‌های فرسوده شهریار مهم‌ترین اولویت است

  • کد خبر : 11192
  • 14 دی 1392 - 11:46
احیای بافت‌های فرسوده شهریار مهم‌ترین اولویت است

رئیس شورای اسلامی شهر شهریار گفت: احیای بافت‌های فرسوده و احداث پارکینگ طبقاتی در این شهر مهم‌ترین اولویت است.

حسین حق وردی اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف ما خدمات رسانی به مردم در این شهرستان است که باید با تلاشی دو چندان میزان خدمات را به استانداردهای لازم برسانیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید هر چه سریع‌تر در این شهرستان به مرحله عملیاتی برسانیم احیای بافت‌های فرسوده و رفع این معضل از سطح شهرستان است.

این مسئول با بیان این که رفع بافت‌های فرسوده در این شهرستان نیازمند مشارکت مردم است ادامه داد: ارائه آموزش‌ها و فرهنگ سازی‌ها در این زمینه می‌تواند ما در تحقق اهداف مورد نظر یاری دهد.

حق وردی با تأکید بر این که شهرداری در این زمینه ورود جدی داشته است، ادامه داد: در این راستا سازمان بهسازی و نوسازی برای احیای بافت‌های فرسوده شهری تلاش‌های مثبتی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های در دست اجرای شهرداری در حوزه احیای بافت‌های فرسوده شهری از سوی بخش خصوصی از مهمترین اولویت‌های شورای شهر شهریار است.

رئیس شورای شهر شهریار در بخشی دیگر از سخنان خود از احداث پارکینگ طبقاتی به منظور رفع ترافیک شهری خبر داد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت در این شهرستان و نیاز مردم به ایجاد پارکینگ باید تدابیر اساسی برای ایجاد پارکینگ‌ها و به ویژه پارکینگ‌های طبقاتی در این شهرستان انجام شود.

حق وردی با اشاره به این که ایجاد پارکینگ‌ها گامی مهم در جهت رفع معضل ترافیک در این شهرستان است افزود: ترافیک در تمامی شهرها به یک معضل بزرگ تبدیل شده است لذا مدیریت شهری باید در این زمینه باید ضمن تعامل بیشتر با نهادهای مرتبط با حوزه حمل و نقل تلاش خود را برای رفع این معضل دو چندان کند.

 

وی تأمین پارکینگ‌های عمومی را یکی از مطالبات مردمی عنوان و خاطرنشان کرد: با ساخت پارکینگ طبقاتی ضمن پاسخگویی به این نیاز می‌توانیم معضل ترافیک در شهر را نیز مرتفع نماییم.

حق وردی ادامه داد: البته هم اکنون با مشارکت بخش خصوصی پارکینگ طبقاتی، مکانیزه‌ای در بلوار رسول اکرم (ص) در حال اجرا است.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11192

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x