تارخ انتشار: شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد خبر : 89252
چاپ خبر

پاسخ بانک ملی ایران در خصوص کسر آبونمان ارسال پیامک به مشتریان

به گزارش گروه اقتصادیکمال مهر به نقل از بانک ملی ایران؛ با توجه به کسر مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام [&hellip

به گزارش گروه اقتصادیکمال مهر به نقل از بانک ملی ایران؛ با توجه به کسر مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد:
مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند.

بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ مبلغ ۲۴ میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال ۱۳۹۴ حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ ۱۰۰۰۰۰ ریال در دو نوبت ( هر نوبت ۵۰۰۰۰ ریال) اخذ گردد.

بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده ۴۹۶۰۰ نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.

شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف  از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (۵۰۰۰۰ ریال ) به حساب آنان برگشت داده  خواهدشد.

بدیهی است این اقدام درجهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیتهای بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیزمی باشد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید »

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

  • آخرین اخبار
  • زمانی: صحبت بختیار جالب نبود
    حدیث روز/ اولویت فرزندان دختر بر پسر در کلام پیامبر(ص)
    عکس/ حرکات منحصر به فرد فیروز کریمی
    جزئیاتی از ابهامات مالی برادر رئیس‌جمهور/ از اهدا خانه میلیاردی در تجریش تا واریز پول به حسابی در لندن و کانادا
    خانه ۱۶ میلیاردی هدیه شده به همسر فریدون از محل یک موسسه خیریه بود که در آن پولشویی می‌کردند
    تولید کننده نباید دغدغه‌ای جز تولید داشته باشد
    حلقه دره کرج قربانی عدم انجام تعهد ۱۰ ساله شد/ محیط زیست از شهرداری کرج شکایت کرد
    اکران جشنواره فیلم فجر در سینما هجرت برگزار خواهد شد/ پردیس سینمایی کرج احداث می شود
    علاقه شدید رئیس جمهورهای آمریکایی به فست فود+تصاویر
    خندوانه‌ای متفاوت بدون حضور تماشاگر/ این بار نخندیدیم! + فیلم
    اعتیاد به تلفن همراه زن چینی را خجالت زده کرد + تصاویر
    چرا پلاسکو فرو ریخت؟/ واکاوی زوایای پیدا و پنهان حادثه
    الهام حمیدی آتش‌نشان شد +عکس
    فردی که مالیات خود را با فرغون پرداخت کرد +تصاویر
    مردی که نام فرزندش را ترامپ گذاشت
    دست نوشته کودکان برای آتش نشانان+عکس
    نتیجه حیرت انگیز نبرد میان مار و عنکبوت+تصاویر
    اعدام فجیع ۸ نفر در کرکوک از سوی داعش/ تروریست‌ سنگدل قلب یکی از قربانی‌ها را خورد!
    توئیت خنده دار نتانیاهو در پاسخ به واکنش کاربران ایرانی
    تصویری جالب از بوش پسر در مراسم تحلیف ترامپ
    تمامی حقوق متعلق به وبسایت خبری تحلیلی کمال مهر بوده و هرگونه کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز خواهد بود.
    Powerd By: Kordaki.Net