تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

رسوایی جنسی سرویس مخفی آمریکا

  • کد خبر : 57408
  • 18 مهر 1393 - 2:29

علاوه بر ماموران سرویس مخفی آمریکا برخی مشاوران کاخ سفید نیز در پرونده رسوایی جنسی سال ۲۰۱۲ در کلمبیا دست داشته اند.

به گزارشکمال مهر به نقل از واشنگتن پست، سرویس مخفی آمریکا اخیرا به دلیل اهمال در انجام ماموریت تحت فشار قرار گرفته است تا حدی که رئیس آن از سمت خود استعفا کرد.

از سوی دیگر اخیرا اخبار جدیدی درباره پرونده رسوایی اعضای آن در سال ۲۰۱۲ در کلمبیا منتشر شده است. «رسوایی و فحشای کلمبیا» قبلا در کارنامه سیاه آنان به ثبت رسیده است. در این رسوایی، سیزده نفر از ماموران سرویس مخفی در اوایل سال ۲۰۱۲، عازم یک شهر ساحلی در کلمبیا شدند تا مثلا اقدامات امنیتی لازم برای نشست منطقه ای اوباما انجام دهند. سرویس مخفی با وقاحت تمام، چندین روز را در بهترین باشگاه‌های شبانه شهر سپری نمودند و حتی این رسوایی را به اتاق های هتل نیز کشاندند. در پایان،  رسوایی جنسی ماموران سرویس مخفی آمریکا در یک باشگاه شبانه موجب شد تا تنها ۳ نفر از آنها پس از تحقیقات داخلی به سر کار خود بازگردند.

به گزارش واشنگتن پست در حالی که دولت اوباما در آن زمان اعلام کرد هیچ فردی از کاخ سفید در این پرونده درگیر نبوده است اخیر جزییات تازه ای از برخی مدارک و مصاحبه ها نشان می دهد که مشاوران کاخ سفید از این موضوع مطلع بوده اند.

از سوی دیگر رئیس تیم تحقیقات این پرونده اعلام کرده است به دلیل آنکه در سال انتخاباتی بوده، از سوی مقامات مافوق برای تاخیر در ارائه تحقیقات تحت فشار قرار گرفته است چرا که نتیجه آن بر انتخابات تاثیر می گذاشته است.

نیروهای سرویس مخفی آمریکا که مسئول حفظ امنیت کاخ سفید و ریاست جمهوری هستند از تصمیم مخفیانه کاخ سفید برای تکمیل نکردن تحقیقات ناراحت هستند.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=57408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x