تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حمایت مادی و معنوی از کودکان غزه امری، ضروری است/حقوقدانان ایرانی از سران رژیم صهیونیستی شکایت کنند

  • کد خبر : 56582
  • 10 مهر 1393 - 11:20
حمایت مادی و معنوی از کودکان غزه امری، ضروری است/حقوقدانان ایرانی از سران رژیم صهیونیستی شکایت کنند

دکترقدیری ابیانه سفیرسابق ایران در مکزیک و استرالیادرخصوص حمایت مادی و معنوی از کودکان غزه در گفتگو با «کمال مهر» اظهارداشت: راه اندازی کمپین و حمایت از کودکان غزه هم از نظر مادی و هم در جهت حمایت از حقوق این کودکان امری،ضروری است.

به گزارش «کمال مهر»؛دکترقدیری ابیانه سفیرسابق ایران در مکزیک و استرالیادرخصوص حمایت مادی و معنوی از کودکان غزه در گفتگو با خبرنگار «کمال مهر» اظهارداشت: راه اندازی کمپین و حمایت از کودکان غزه  هم از نظر مادی و هم در جهت حمایت از حقوق این کودکان و هم تبلیغ مظلومیت این کودکان در سطح جهان و افشاگری جنایات رژیم صهیونیستی در اذهان عمومی جهان ضروری و  کار ارزشمندی است.

وی ادامه داد:در این رابطه  رسوا کردن حامیان رژیم صهیونیستی که ازاین کشتار دفاع کردند، و در عین حال خود را مدافع حقوق بشریت نشان میدهندمثل برخی کشورهای عربی ؛جنبه مهمی است که باید به آن نیز پرداخته شود.

این کارشناس مسائل بین الملل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افشاگری و نشان دادن جنایات رژیم صهیونیستی در افکار عمومی دنیا خاطرنشان کرد: مناسب است تصاویر مربوط به این جنایات برای همه جهانیان ارسال گرددو اقدامات حقوقی و قضایی بر علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن صورت پذیرد.

قدیری ابیانه با ارائه راهکار در خصوص طرح شکایت در مراجع قضایی تصریح کرد:طرح شکایت در دادگاه های کشورمان علیه سران رژیم صهیونیستی و حامیان خارجی او همچنین طرح شکایت در دادگاه های کشور های حامیان رژیم صهیونیستی و هم در کمیسیون حقوق بشر اروپا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود:تشکل هایی از حقوقدانان ایران می توانند به این امر کمک کنند، و متاسفانه ما در ایران چه دستگاه های حکومتی و چه سازمانهای مردم نهاد ، یا بسیار ضعیفند و یا در عرصه بین الملل حضور ندارند و رسانه های گروهی ما نیز کمتر در عرصه بین الملل فعالیت میکنند.

این کارشناس مسائل بین الملل در خصوص تاکید بر بیداری مردمان کشورهای حامی رژیم صهیونیستی اظهار داشت:ما باید دولتها و سازمان های مردم نهاد سایر کشورها نیز به فعالیت بر علیه رژیم صهیونیستی ترغیب کنیم به ویژه مردم سایر کشورهایی را که دولت هایشان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند به مبارزه با حمایت دولتشان از رژیم صهیونیسنی ترغیب نماییم و آنها را به اقدام حقوقی علیه این دولتها و رهنمون گردیم.

دکترقدیری ابیانه در پایان با اشاره به تصویر ذیل ضمن همدردی با کودکان غزه، با ارسال پیامی به این کودکان اظهار داشت:قدرتهای غربی و لیبرالیسم حامی کشتار شما فلسطینیان بودند و خانه و کاشانه شما را ویران کردند وبستگان شما را  و خود شما قربانی شدید، خودرا برای انتقام گیری از همه ظالمین جهان آماده کنید و بدانید خدا حامی مظلومان است.
فلسطین کشور شماست و شما آینده نه چندان دور در تمامی کشور خویش پیروز خواهید شد و صهیونیستها را اخراج خواهید کرد.

696625_167

 

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x