تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

رسوایی جدید ترکیه در سوریه

  • کد خبر : 56120
  • 05 مهر 1393 - 8:11
رسوایی جدید ترکیه در سوریه

حملات هوایی آمریکا به مواضع تروریست های داعش، رسوایی تازه ای برای ترکیه در خصوص دست داشتن آن در بحران سوریه به بار آورد.

به گزارش کمال مهر به نقل از شبکه العالم، در نتیجه حملات هوایی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا علیه پایگاه های تروریست های “داعش و النصره” در سوریه، دهها فرد مسلح تبعه ترکیه به هلاکت رسیدند.
این منابع افزودند: پس از حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی به مواضع النصره بیش از ۲۰ تن از تروریست های ترکیه کشته شدند. اتباع ترک طی ماه های گذشته برای پیوستن به گروه های مخالف سوریه وارد این کشور شده بودند.
جسد “اومیت یاشار توبراک” مشهور به “ابو یوسف ترکی” یکی از برجسته ترین تک تیراندازهای تروریست در بین کشته شدگان دیده می شود که از شمال غرب ترکیه وارد سوریه شده بود.
منابع مخالف رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه، در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی عربی آنلاین، این موضوع را رسوایی بزرگی برای اردوغان دانستند که در روزهای آینده جنجال فراوانی به پا خواهد کرد.
منابع مخالف ترک بر این باورند که کشته شدن شهروندان ترکیه در حملات هوایی ائتلاف بین المللی، برگ برنده قوی سوریه در برابر جامعه جهانی خواهد بود چون همواره سوریه، دولت ترکیه را به دست داشتن در جنگ و درگیری های خشونت آمیز این کشور متهم کرده است.
انتهای پیام./
,
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=56120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x