تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

داستان اخاذی زنی که مردی را به ازدواج تشویق کرد

  • کد خبر : 55300
  • 23 شهریور 1393 - 9:53
داستان اخاذی زنی که مردی را به ازدواج تشویق کرد

زن جوانی که از طریق جعل در سند ازدواج و افزایش میزان مهریه مهریه قصد اخاذی و کلاهبرداری از همسرش را داشت توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و روانه ی زندان شد.

به گزارش کمال مهر سرهنگ علیرضا مرزبانی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه شهروندی مبنی بر اینکه همسرش از طریق جعل در سند ازدواج و افزایش میزان مهریه قصد کلاهبرداری از وی را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت .
سرهنگ مرزبانی تصریح کرد : این شخص اظهار داشته مدتی قبل با خانمی آشنا و با چرب زبانی و حیله گری مرا تشویق به ازدواج نمود و طبق توافق مابین ما قرار شده که ۲۴ سکه بهار آزادی به عنوان مهریه در سند ازدواج قید گردد، در حالی که پس از عقد با این خانم و خارج شدن از محضر حتی یک روز زندگی مشترک با هم نداشته ایم ، بعد از دو ماه از بنده بابت مهریه شکایت نمود.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: این شخص پس از پیگیری موضوع متوجه می شود که با تقلب و جعل و عدم اطلاع وی به جای ۲۴ سکه ۱۲۴سکه در سند ازدواج ثبت شده است و همسرش تقاضای۱۲۴ سکه بهار آزادی بابت مهریه نموده است.

سرهنگ مرزبانی خاطر نشان کرد: پس از پیگیری ماموران، متهم به هویت معلوم شناسایی و احظار شد که ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما با بازجویی های فنی و ارائه ادله به بزه انتسابی معترف شد و طبق دستور مقام قضایی با قرار وثیقه مناسب روانه زندان گردید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x