تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

ایران هرگز برای مبارزه با تروریسم در کنار آمریکا نخواهد آمد/مسئولین از ناتوی فرهنگی غافل نشوند

  • کد خبر : 55065
  • 21 شهریور 1393 - 20:54
ایران هرگز برای مبارزه با تروریسم در کنار آمریکا نخواهد آمد/مسئولین از ناتوی فرهنگی غافل نشوند

امام جمعه مهرشهرگفت:آمریکایی ها صحنه سازی می کنند تا ایران برای مقابله با داعش با آمریکایی ها کنند، و لی ایران اسلامی اعلام می کند هرگز در کنار آمریکا برای مبارزه با تروریسم نخواهد آمد

به گزارش «کمال مهر»؛ حجت الاسلام یداله رضائی خطیب نماز جمعه ی مهرشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه کارشکنی های آمریکا و برخی کشور های عربی در خصوص تشکیل دولت جدید عراق گفت :دولت جدید عراق پس از کش و قوس های فراوان و کارشکنی های این کشورها تشکیل شد.

وی افزود:  آمریکا و عربستان از شکل گیری دولت عراق ناخرسند هستند و  میدانند تشکیل دولت جدید موجب فلاکت و نابودی داعش و اهدافشان است .

امام جمعه مهرشهر در ادامه تصریح کرد : آمریکایی ها صحنه سازی می کنند تا ایران برای مقابله با داعش با آمریکایی ها کنند، و لی ایران اسلامی اعلام می کند هرگز در کنار آمریکا برای مبارزه با تروریسم نخواهد آمد؛ اگر هم لازم بداند خودش وارد عمل می شود و دراین صورت هم اثری از داعش بر روی زمین نخواهد ماند.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به هجمه های دشمن در برابر مقاومت ایران تاکید کرد:به همین میزان که دشمنان در برابر مقاومت ها و پیروزی های ایران اسلامی  ضربه میخورند به همان نحو نیز برنامه ریزی می کنند تا ضربه بزنند و مهم ترین برنامه های آنهاهم ناتوی فرهنگی است .

وی ، افزود:تمامی بخشهای فرهنگی و مسئولین و صدا و سیما نباید از ناتوی فرهنگی غافل باشند مخصوصاً از ماهواره!

خطیب نمازجمعه مهرشهر در خصوص اهداف دشمن در تولید محتوای برنامه های ماهواره خاطرنشان کرد:شبکه های ماهواره ای الویتشان در ایران این است که اولا خانواده ها رامتلاشی میکنند و ثانیا اهداف شوم خود را در قالب فیلم سریال برنامه کودک و مباحث علمی تولید  کرده تا ذهن مخاطبان را هدایت کنند .

وی در پایان خاطرنشان کرد ، مسئولین فرهنگی نباید از ناتوی فرهنگی غافل شوند ! و خداوند  توفیق بدهد دشمن شناس باشیم.

 

امام جمعه ی محترم مهرشهر افزود : در عربستان ، قطر ، کویت ، امارات ، اردن ، ترکیه ، آمریکا ، انگلیس رژیم صهیونیستی و فرانسه هیچ خبری از مشکل سازی این تروریستها نیست ، اینها را خود این کشورها پرورانده اند و مدیریت می کنند . این ادعا ها ظاهری و برای انحراف افکار عمومی از اصل قضیه است ، و در صورت نیاز ایران برای کمک به عراق در کنار آمریکا قرار نمی گیرد ؛ بلکه خود مستقیما اقدام خواهد کرد.

گفتنی است پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته مهرشهر دعای توسل جهت بهبودی کامل مقام معظم رهبری با حضور نمازگران قرائت گردید.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55065

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x