تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اخاذی از دختران با نام آقای بازیگر

  • کد خبر : 54492
  • 16 شهریور 1393 - 23:43
اخاذی از دختران با نام آقای بازیگر

به گزارش کمال مهرسرهنگ محمدمهدی کاکوان رییس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، در تشریح جزییات این خبر گفت: در دوازدهم مردادماه امسال شکایتی از سوی وکیل یکی از بازیگران معروف سینما به نام «ب» برای بررسی به پلیس فضای تولید و تبادل تهران بزرگ ارجاع داده شد. وی با بیان اینکه این وکیل […]

به گزارش کمال مهرسرهنگ محمدمهدی کاکوان رییس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، در تشریح جزییات این خبر گفت: در دوازدهم مردادماه امسال شکایتی از سوی وکیل یکی از بازیگران معروف سینما به نام «ب» برای بررسی به پلیس فضای تولید و تبادل تهران بزرگ ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه این وکیل در اظهارات خود عنوان داشت که فرد یا افرادی اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای در فیسبوک با نام و نشان این بازیگر کرده‌اند، گفت: این در حالی رخ داد که این بازیگر در خارج از کشور به سر می‌برد و افرادی به قصد سودجویی اقدام به ایجاد صفحه‌ای در فیسبوک به نام این بازیگر معروف سینما کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان با مهندسی اجتماعی معکوس توانستند با گرداننده این صفحه ارتباط برقرار گرفته و در اقدامی غافلگیرانه و در حالی که قصد اخاذی از دختری ۲۴ ساله را داشت، دستگیر کردند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x