تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

قصد هیچ گونه تغییری را در پرسپولیس نداریم/ روزهای خوب برمی‌گردد

  • کد خبر : 53228
  • 07 شهریور 1393 - 8:32
قصد هیچ گونه تغییری را در پرسپولیس نداریم/ روزهای خوب برمی‌گردد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدون شک با توجه به نتایج ضعیف تیم قصد هیچ‌گونه تغییری در کادر فنی را نداریم و فقط تیم را تقویت خواهیم کرد.

به گزارش کمال مهرعلیرضا رحیمی در خصوص تغییرات بوجود آمده احتمالی در پرسپولیس گفت: بدون شک ما هیچ‌گونه تغییری در تیم بوجود نمی‌آوریم و فقط قصد داریم تیم را تقویت کنیم و هواداران جسور باشند بطور حتم روزهای خوب پرسپولیس بر می‌گردد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: ما با مصدومیت زیاد و محرومیت فراوان بازیکنان درگیر بوده‌ایم این‌گونه مشکلات باعث شد جای این بازیکنان خالی شود و بطور حتم نیاز به زمان داریم و گرنه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده بودیم.

وی در خصوص قرارداد پولادی و نحوه بستن قرارداد وی عنوان کرد: من بارها اعلام کرده بودم پولادی با ما قرارداد دارد و باید به قراردادش پای‌بند باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مبلغ ۸ میلیاردی به دایی تصریح کرد: من نمی‌دانم این ارقام از کجا آمده و در چه خبرگزاری منتشر شده است. من مبالغ را شفاف به رسانه‌ها و سازمان لیگ اعلام کرده‌ام.
رحیمی با اشاره به نحوه برگزاری جلسه خاطرنشان کرد: به نظر من جلسه خوبی برگزار شده بود و ما در خصوص مشکلات باشگاه صحبت کرده بودیم و اعلام هم کردیم که جلسات پشت سر هم باشد و امیدوارم که با برگزاری این جلسات مشکلات باشگاه حل شود.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x