تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کلنگ زنی بزرگترین تفرجگاه خاور میانه در جنوب غرب تهران

  • کد خبر : 51451
  • 25 مرداد 1393 - 11:50
کلنگ زنی بزرگترین تفرجگاه خاور میانه در جنوب غرب تهران

شهردار منطقه ۱۸ در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین تفرجگاه خاورمیانه امروز شنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۳ با عنوان بوستان مادر کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی کمال مهر، ،وحید نوروزی شهردار منطقه ۱۸ امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح به منظور ارتقا سلامت و رفاه حال شهروندان  کلنگ‌زنی می‌شود ، عنوان کرد: بزرگترین تفرجگاه خاورمیانه امروز شنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۳ با عنوان بوستان مادر و در راستای افزایش سرانه فضای سبز و کاهش آلاینده زیست محیطی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وحید نوروزی ادامه داد: بوستان مادر با وسعت بیش از سه هکتار در فاز اول و با فردیس‌های شهدای شاخص منطقه با حضور دبیران شورایاری کلنگ زنی خواهد شد.

این بوستان محلی ویژه برای آموزش سبک زندگی با اولویت وظایف مادر است و در کنار این بوستان سه بوستان دیگر به بهره برداری خواهد رسید.
مراسم کلنگ زنی بزرگترین تفرجگاه خاور میانه روز شنبه ۲۵ مرداد سال ۹۳ اجرا خواهد شد.

*رسیدگی به مشکلات آلودگی زیست محیطی کارخانه‌های لبنی در منطقه ۱۸

شهردار منطقه ۱۸ در ادامه جلسه‌ای که با خبرنگاران داشت: به مسائل و مشکلات آلودگی زیست محیطی کارخانه‌های لبنی در منطقه ۱۸ پرداخت.

نوروزی اظهار داشت: آلودگی زیست محیطی و بوی بد فاضلابی که ناشی از این دو کارخانه است تبدیل به معضل بزرگی برای منطقه ۱۸ شده است.

وی ادامه داد: مشکلات فاضلاب این دو کارخانه از سال ۹۲ مورد بررسی قرار گرفت و ما امسال سال ۹۳ سعی خواهیم کرد این معضل بزرگ را برطرف کنیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: رسیدگی به معضلات و مشکلات زیست محیطی این دو کارخانه مستقیم زیر نظر سازمان محیط زیست خواهد بود و این سازمان به مشکلات این دو کارخانه رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x