تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

به تغذیه روح همسرتان رسیدگی کنید!

  • کد خبر : 51441
  • 25 مرداد 1393 - 11:47
به تغذیه روح همسرتان رسیدگی کنید!

گاهی وقت ها افسردگی های موقت ناشی از تغذیه نامناسب است.مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند عادت های تغذیه ای نادرست در زندگی سبب آسیب به روح ت روان می شوند.

به گزارش کمال مهر، در زندگی زناشویی عوامل زیادی دست به دست هم می دهند تا یکی از طرفین افسرده و خسته شود.فرقی نمی کند خانم خاته در این دام بیفتد یا مرد خانه.مطالعات جدید نشان می دهند در چنین شرایطی راهکار های زیادی وجود دارد که طرف مقابلتان را از این وضعیت بیرون اورید یکی از آن عوامل توجه به تغذیه است.

بررسی ها نشان می دهند، امگا۳ یا حتی کمبود ویتامین ث باعث بروز برخی مشکلات روحی میشود.پزوهش ها نشان می دهند امگا۳ ها در ساخت سلول های مغزی نقش داشته و خواص صد افسردگی دارند.

برای آنکه افسردگی و افکار منفی را از خانه دور کنید به فکر مواد غذایی ضد افسردگی باشید که وضعیت روحی همه را تغییر می دهد.استین ها را بالا بزنید و آشپزی کنید اگر خانم خانه دار هستید وکه مواد غذایی سرشار از امگا۳ ها مانند ماهی های چرب مواد عذایی سرشار از ویتامین ث را در اولویت برنامه عذایی قرار دهید.

اگر آقای خانه هستید که باید بدانید کارتان معجزه می کند چون وقتی همسرتان ببیند که بخاطر او حاصر شده اید اشپزی کنید بدون شک تاثیر مثبتی روی روحیه اش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=51441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x