تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

صادقیان ۳ ماه محروم شد

  • کد خبر : 50465
  • 19 مرداد 1393 - 1:15
صادقیان ۳ ماه محروم شد

کمیته انضباطی آرای خود را در مورد باشگاه‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان اعلام کرد.

به گزارش کمال مهرو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رای‌های خود را درباره دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران صادر کرد.

بنا بر اعلام کمیته انضباطی پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس تهران به دلیل اعتراض به داور مسابقه و برخورد زننده با وی و اقدام به شکستن شیشه درب رختکن و بنا بر بند ۳ ماده ۶۶ آیین‌نامه انضباطی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادر قابل تجدیدنظر خواهی است.

همچنین در خلال این دیدار، تماشاگران پرسپولیس اقدام به فحاشی و پرتاب اشیا به داخل زمین مسابقه کردند و بر همین اساس کمیته انضباطی، این باشگاه را با استناد به بندهای ۱ و ۳ از ماده ۷۹ آیین‌نامه انضباطی به ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قابل تجدید نظر خواهی است.

از سوی دیگر باشگاه فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به سرمربی تیم مقابل با توجه به بند ۳ از ماده ۷۹ آیین‌نامه انضباطی به ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و رای صادره قطعی است.

در نهایت کمیته انضباطی امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس تهران را به دلیل ارتکاب رفتار غیر ورزشی در پایان مسابقه، به تذکر کتبی و درج در پرونده وی محکوم کرد.

انتهای پیام/ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x