تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

اشتباه داوری در عدم اعلام خطا، رفتار بازیکن پرسپولیس را توجیه نمی‌کند

  • کد خبر : 50359
  • 18 مرداد 1393 - 9:17
اشتباه داوری در عدم اعلام خطا، رفتار بازیکن پرسپولیس را توجیه نمی‌کند

اصفهانیان که از روز گذشته برای دیدن بازی ایران و عربستان از سری مسابقات قهرمانی زیر ۱۴سال آسیا به همدان رفته است، درباره مسائل داوری بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس مسائلی را عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی کمال مهر،  اصفهانیان درباره صحنه خطای این دیدار که مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت، گفت: صحنه‌ای که توپ با دست بازیکن فولاد خوزستان برخورد کرد خطا بود و داور باید به سود تیم پرسپولیس بازی را متوقف می‌کرد. البته درکل شاهد قضاوت خوبی از سوی اکبریان بودیم.

وی در خصوص اخراج پیام صادقیان از زمین مسابقه توضیح داد: در این لحظه اطلاعی از صحبتی که بین داور و پیام صادقیان رد و بدل شد ندارم اما یقین دارم که صحبت بازیکن، داور را برای نشان دادن کارت قرمز مستقیم قانع کرده است. البته اشتباه داوری در عدم اعلام خطا به هیچ وجه رفتار اعتراض‌گونه بازیکن پرسپولیس را توجیه نمی‌کند.

همچنین اصفهانیان درباره استفاده صادقیان از دست و هول دادن داور بازی پس از دریافت کارت قرمز خاطرنشان کرد: نسبت به اینگونه رفتارها به شدت قاطع هستیم و پس از اعلام گزارش داور، ما هم تخلف صورت گرفته را بطور ضمیمه به کمیته انضباطی می‌فرستیم.  بازیکنان فوتبال کشورمان باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند و از اینگونه حاشیه‌سازی و اعتراض‌ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=50359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x