تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

پور کاظمی: سرطان نهفته،‌ اجازه ادامه حیات به معدنی نداد

  • کد خبر : 49578
  • 12 مرداد 1393 - 14:03

حسین معدنی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در سن ۴۳ سالگی به دلیل بیماری دارفانی را وداع گفت.

به گزارش کمال مهرلطفعلی‌ پور کاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: در خصوص علت فوت حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ام در روزهای پایانی حیات وی پزشکان متوجه وجود سرطان کبد شده بودند.

وی تصریح کرد: سرطان کبد به صورت سریع در بدن وی شروع و پخش شده است این امر با التهاب لوزالمعده‌ هم  همراه بود .

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه افزود: ابتدا پزشکان سنگ‌ریز‌ه‌هایی که در مجرای ‌صفرای معدنی وجود داشت را برداشتند و با مراقبت‌های ویژه، ضعیف جسمانی مربی تیم ملی بهتر شد، پزشکانی چون دریانی، موید علویان و صارمی که از فوق تخصص‌های کبد و گوارش هستند به طور کامل بالای سر وی بودند و دقیقا وضعیت بیمار را چک می‌کردند.

پور کاظمی گفت: سرطان کبد و لوزالمعده‌ کشنده ترین نوع بیماری هستند و فرد مبتلا بعد از تشخیص چند ماه بیشتر نمی‌تواند عمر کند. “محمود گودرزی” وزیر ورزش و جوانان، مسئولان کمیته ملی المپیک و اعضای صندوق حمایت از ورزشکاران به طور کامل پیگیر برنامه‌ها و کارهای وی بودند و از وی به طور کامل حمایت کردند.

لطفعلی‌ پورکاظمی در ادامه یادآور شد: علی‌رغم اینکه حسین معدنی در یکی از مجهزترین و بهترین بیمارستان‌های کشور بستری و زیر نظر بهترین پزشکان فوق‌تخصص مراحل درمان را طی می‌کرد ولی چون پشت قضیه سنگ و التهاب لوزالمعده، سرطان کبد هم نهفته بود این موارد منجر به فوت وی شد.

وی یادآور شد: در سه روز پایانی حیات “حسین‌معدنی” پزشکان با گرفتن نتایج آزمایشات انجام شده متوجه وجود سرطان در بدن وی شدند و سرطان که به طور کامل در بدنش منتشر شده بود به معدنی اجازه ادامه حیات نداد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=49578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x