تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

نمایشگاه امام شناسی و سیره اهل بیت (ع) در بوستان قائم برگزار می‌شود

  • کد خبر : 48486
  • 04 مرداد 1393 - 10:29
نمایشگاه امام شناسی و سیره اهل بیت (ع) در بوستان قائم برگزار می‌شود

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ از برگزاری نمایشگاه امام شناسی و سیره اهل بیت (ع) در بوستان قائم خبر داد.

کمال مهر رحیم محمد نژاد مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ ، گفت: برگزاری نمایشگاه امام شناسی و سیره اهل بیت (ع) در بوستان قائم منطقه ۱۸ در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان از ۸ تیرماه تا ۷ مرداد ماه سال ۹۳ در بوستان قائم به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با زندگی نامه و ویژگی‌های امامان معصوم (ع‌) و اهل بیت (ع) در دست اجرا است.

محمد نژاد اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، ادراه فرهنگی، اداره مشارکت‌های اجتماعی، اداره آموزش  شهروندی، شهرداری ناحیه ۷ گانه، سراهای محلات ۱۶ گانه منطقه ۱۸، روحانیون و ائمه جماعات مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه امام شناسی و سیره اهل بیت (ع) در بوستان قائم، برگزاری جلسات مشاوره و پرسش و پاسخ به شبهات با حضور کارشناسان مذهبی، روحانیون و ائمه جماعات، انجام تبلیغات محیطی از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمد نژاد خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مذهبی، فرهنگی و قرآنی، برپایی محافل انس با قرآن گلبانگ اذان، اقامه نماز و قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر، برگزاری ویژه برنامه‌های روز قدس از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x