تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پارچه‌های “وارداتی” چینی، ذائقه‌ی خرید مردم را تغییر داد

  • کد خبر : 46356
  • 17 تیر 1393 - 12:55
پارچه‌های “وارداتی” چینی، ذائقه‌ی خرید مردم را تغییر داد

غنیمی‌فردگفت:بازرگانان نماهای داخلی با واردات پارچه در حدود تقریبا از سال پیش از چین، ذائقه مردم را در خرید این محصول تغییر دادند.

کمال مهر:هادی غنیمی‌فرد  اظهار داشت: بازرگان نماهای داخلی با واردات پارچه در حدود تقریبا ۱۵ سال پیش از چین، ذائقه مردم را در خرید این محصول تغییر دادند.
وی در ادامه گفت: بسیاری از این پارچه‌های وارداتی با طرح های زیبا، با قیمت پایین و البته بی کیفیت وارد کشور شد و توانست مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

وی با اشاره به نبود مشتری مداری در داخل کشور گفت: نبود نگاه روان شناسانه به مقوله‌ی مد و سلیقه‌ی مردم سبب شده در سال‌های اخیر ضربه‌ی سنگینی به صنعت نساجی کشور وارد کند همچنان پدیده واردات به عنوان تهدیدی بر سر این صنعت باقی بماند.

رئیس اتحادیه با بیان اینکه حضور این صنعت در تعاونی‌های کشور می‌تواند کمکی شایانی به فروش آنان داشته باشد اضافه کرد: البته نساجی‌های به دلیل این که فکر می‌کنند که باید مالیات زیادی بپردازند و سایر مسائل دیگر اعتقاد چندانی به عضوی در تعاونی نداشته و ندارند.

رئیس سابق خانه صنعت، معدن و تجارت در پایان یادآور شد: اگر صنعتی بخواهد با دیگر کشورهای دنیا رقابت کند باید به مسئله مد وهم چنین  توجه به طراحی‌های زیبا و هم چنین مهم‌ترین مسئله این صنعت اصل مشتری‌مداری را رعایت کند تا بتواند در بازارهای جهانی با دیگر کشورها به رقابت بپردازد.

انتهای پیام /

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x