تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

بانوی شجاع عراقی لحظاتی قبل از شهادت+تصاویر

  • کد خبر : 44958
  • 09 تیر 1393 - 18:05
بانوی شجاع عراقی لحظاتی قبل از شهادت+تصاویر

مشاور استاندار صلاح الدین امور زنان بود در کنار اهالی منطقه العلم به مقاومت در برابر عناصر گروه تروریستی داعش پرداخت و در این راه نیز به شهادت رسید.

به گزارش کمال مهر به نقل از ابنا،  یک بانوی سیاسی عراق که از چهره‌های شناخته شده استان صلاح‌الدین این کشور محسوب می‌شود به هنگام یورش تروریست‌های تکفیری داعش به استان صلاح‌الدین به مقابله و مقاومت در برابر آنان پرداخت و به شهادت رسید.

خانم خانم «امیه ناجی جباره» مشاور استاندار صلاح الدین در جریان مقابله با تروریست‌های داعش که تلاش داشتند، منطقه العلم در شرق شهر تکریت را تصرف کنند، به شهادت رسید.


یک منبع آگاه امنیتی عراقی ضمن اعلام این خبر توضیح داد که خانم جباره مشاور استاندار صلاح الدین در امور زنان بود که در کنار اهالی منطقه العلم به مقاومت در برابر عناصر گروه تروریستی داعش پرداخت و در این راه نیز به شهادت رسید.

این منبع امنیتی عراقی با بیان این اینکه جباره خود از اهالی منطقه العلم بود، گفت: عناصر داعش درحالی که وی تلاش داشت، با آرپی جی گروهی از آنها را هدف قرار دهد، در نزدیکی منزلش هدف گرفته و به شهادت رساندند.


پایگاه خبری نون عراق نیز با انتشار تصاویری از آخرین لحظات رویارویی و مقابله این بانوی شجاع با تروریست‌های داعش وی را الگوی ایستادگی و مقاومت عراق نام نهاد.

خانم امیه ناجی جباره، دختر «شیخ ناجی جباره» شیخ عشیره الجبور در منطقه العلم به شمار می‌آید که گروه‌های تروریستی وابسته به القاعده وی را در سال ۲۰۰۶ میلادی و هنگام بازگشتش از حج ترور کردند.



بانوی شجاع عراقی لحظاتی قبل از شهادت + تصاویر

بانوی شجاع عراقی لحظاتی قبل از شهادت + تصاویر

بانوی شجاع عراقی لحظاتی قبل از شهادت + تصاویر

بانوی شجاع عراقی لحظاتی قبل از شهادت + تصاویر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=44958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x