تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

تجاوز جنسی به دانش آموز معلول ذهنی در سرویس بهداشتی/دانش آموزان از لحظه آزار و اذیت فیلمبرداری کردند

  • کد خبر : 44763
  • 08 تیر 1393 - 12:21
تجاوز جنسی به دانش آموز معلول ذهنی در سرویس بهداشتی/دانش آموزان از لحظه آزار و اذیت فیلمبرداری کردند

یک دانش‌آموز ۱۹ ساله انگلیسی در سرویس بهداشتی مدرسه به هم‌کلاسی معلول ذهنی خود تجاوز کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، یک دانش‌آموز ۱۹ ساله انگلیسی به نام پاتریک نولان هم‌کلاسی معلول ذهنی خود را در سرویس بهداشتی مدرسه مورد آزار و اذیت جنسی قرار داد.

گفته می‌شود در این دبیرستان دانش‌آموزان معلول و عقب‌مانده ذهنی اجازه ندارند تنها به سرویس بهداشتی بروند، چرا که در صورت اذیت و آزاد دیگر دانش‌آموزان، قادر به دفاع از خود نیستند.

گفته می‌شود این دانش‌آموز پسر عقب‌مانده ذهنی که ۱۶ سال سن دارد هیچ دفاعی از خود نکرده و به هیچ کس در این رابطه چیزی نگفته است. اقدامی که پلیس را از این جنایت مطلع کرد، فیلمی بود که توسط یکی از دانش‌آموزان مدرسه ازاین تجاوز گرفته شده است.

گفته می‌شود دانش‌آموزی که در یکی از توالت‌ها پنهان شده بوده بصورت کاملا مخفیانه از این اقدام فیلم گرفته و آن را در اختیار پلیس قرار داده است. ماموران پلیس نیز پس از دریافت فیلم این جنایت اعلام کرده‌اند نولان یک “جانی ” محسوب می‌شود و کاملا از لحاظ روانی غیر عادی است.

طبق فیلم منتشر شده، نولان این دانش‌آموز معلول را به طور بسیار وحشیانه‌ای مورد تجاوز جنسی قرار داده و او را به شدت کتک ‌زده است. پس از افشای این موضوع، خانواده دانش‌آموز معلول از نولان به دادگاه شکایت کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=44763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x