تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مرگ دلخراش دو جوان درکاروان عروسی  

  • کد خبر : 42935
  • 27 خرداد 1393 - 9:21
مرگ دلخراش دو جوان درکاروان عروسی   

در مراسم عروسی در یکی از مناطق شهر اصفهان، دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله که اقدام به حمل ترقه‌های دست‌ساز کرده بودند براثر انفجار ناگهانی مواد محترقه جان خود را از دست دادند.

 

به گزارشکمال مهر پایگاه خبری پلیس نوشت،مصطفی صادقیان رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب، گفت: ساعت ۱ بامداد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک دو جوان در یکی از بیمارستان‌های شهر اصفهان اطلاع حاصل شد که بلافاصله مأموران پلیس مرکز استان برای بررسی بیشتر موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله به منظور شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان خود اقدام به حمل ترقه های دست ساز کرده و پس از به راه انداختن کاروان عروسی در سطح شهر هر دو به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت به دنبال کاروان بودند که حین تردد در خیابان بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه دچار حادثه می شوند.

این مقام مسئول عنوان داشت: پس از وقوع این حادثه بلافاصله هر دو جوان به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل می شوند که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده هر دو در بیمارستان فوت می‌کنند.

صادقیان با هشدار به تمامی کسانی که با ایجاد هیجا‌ن‌های کاذب باعث آزار شهروندان می‌شوند، گفت: حمل ترقه‌های دست ساز و استفاده از آنها در کاروان‌های عروسی علاوه بر پیگرد قانونی برای عاملان آنها باعث به وجود آمدن حوادث ناگوار و مرگباری برای خود آنها و اطرافیانشان می شود که در این زمینه نمونه هایی از تبدیل شدن عروسی‌ها به عزا کم نیستند که از خانواده‌ها انتظار می‌رود بیشتر مراقب فرزندان خود بوده و آنها را توجیه کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x