تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

خشم برادر زن جان داماد را گرفت/قتل تنها به دلیل تعصب‌های بی‌جا

  • کد خبر : 42291
  • 21 خرداد 1393 - 19:02
خشم برادر زن جان داماد را گرفت/قتل تنها به دلیل تعصب‌های بی‌جا

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری متهم به قتلی که شهر خواهرش را به قتل رسانده بود، خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، سرهنگ سیدمحمدحسن جعفری‌نژاد افزود: سه‌شنبه شب در ساعت ۲۱ و ۲۰ دقیقه ۲۰ خرداد ماه در تماس تلفنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک مورد قتل در روستای “کرد لاغری” شهر یاسوج گزارش شد که با اعلام این خبر مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشاهده شد مردی ۴۵ ساله مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و توسط بستگان به بیمارستان منتقل شده اما قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح‌کرد: در تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که برادر خانم مقتول بدلیل داشتن اختلافات خانوادگی با مقتول درگیر و او را با ضربات چاقو از پای در آورده است و بلافاصله اقدام به فرار کرد.

جعفری افزود: مأموران محل اختفای متهم به قتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی علت این قتل را اختلافات خانوادگی مقتول با همسرش که خواهر متهم به قتل بود عنوان کرد و ادامه‌داد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

رییس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه‌کرد: متأسفانه درگیری‌های ساده و از روی تعصب‌های بی‌جا تاکنون بسیاری از خانواده‌ها را عزادار کرده و عده زیادی بخاطر نداشتن کنترل مناسب بر رفتار خود در زندان‌های استان به سر می‌برند و بسیاری از قتل‌های این استان بدون برنامه‌ریزی قبلی و بوسیله سلاح سرد رخ می‌دهد که برای متهمان جز پشیمانی، حبس و انتظار برای قصاص چیز دیگری به همراه ندارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x