تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نوری: شفاف‌سازی قراردادها، مالیا‌ت‌ها را به حداقل می‌رساند/فدراسیون فوتبال متولی پرداخت بدهی مالیاتی خارجی‌ها است

  • کد خبر : 40352
  • 04 خرداد 1393 - 10:09
نوری: شفاف‌سازی قراردادها، مالیا‌ت‌ها را به حداقل می‌رساند/فدراسیون فوتبال متولی پرداخت بدهی مالیاتی خارجی‌ها است

رئیس اداره امور مالیاتی استان تهران در خصوص جلسه‌اش با مدیر عامل استقلال گفت: افشارزاده به اداره مالیات آمد تا پیگیری لازم در خصوص بدهی مالیاتی بازیکنان استقلال را انجام دهد.

کمال مهر:محمدرضا نوری رئیس اداره مالیات استان تهران  افزود: به هرحال از افشارزاده که پیگیر بدهی مالیاتی بازیکنان استقلال است، تشکر می‌کنم.

نوری درباره شفاف‌نبودن قراردادهای برخی از بازیکنان و مربیان اظهار داشت: در سال‌های گذشته برخی از مربیان و بازیکنان قراردادهای خود را شفاف اعلام نمی‌کردند اما هم‌اکنون ما راهکاری‌هایی اندیشیدیم تا قراردادها شفاف اعلام شود.

وی در ادامه اظهار داشت: موضوع جدی بین ما و فوتبالیست‌ها شفاف‌سازی قراردادها است.
به نظرم اگر قراردادها شفاف اعلام شود آن وقت مالیات‌ها هم به حداقل می‌رسد.

نوری درباره میزان بدهی فوتبالیست‌ها بیان کرد: من دقیقأ حضور ذهن ندارم. برگه‌های مالیاتی متغیر است و الآن نمی‌توانم در این‌ باره صحبت کنم.

رئیس اداره مالیات استان تهران در خصوص جلسه با رحیمی مدیر عامل پرسپولیس بیان کرد: ما حاضر هستیم که با رحیمی مدیر عامل پرسپولیس هم جلسه ای داشته باشیم تا مشکلات مالیاتی این باشگاه  را برطرف کنیم.

وی درباره بدهی مالیاتی که از سال ۴۹ باقی مانده است، گفت: برخی پرونده‌های مالیاتی به سال‌های گذشته برمی‌گردد که ما در حال پیگیری این پرونده ها هستیم.

وی در مورد بدهی مالیاتی باشگاه‌‌های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: من دقیقأ حضور ذهن ندارم که این باشگاه چقدر بدهی مالیاتی دارند.

نوری درباره وضعیت بدهی بازیکنان و مربیان خارجی اظهار داشت: بازیکنان و مربیان، با تعهد مسئولان از کشور خارج می‌شوند. بر این اساس فدراسیون فوتبال متولی پرداخت بدهی مالیاتی بازیکنان و مربیان خارجی است.

وی در ادامه اظهار داشت: بدهی مالیاتی برانکو و قطبی هم باید فدراسیون فوتبال بپردازد.

نوری بیان کرد: هرکسی که درآمد داشته باشد موظف به پرداخت مالیات است. به خاطر این‌که گردش پول در حوزه فوتبال نسبت به سایر رشته‌ها بیشتر است. موضوع مالیات فوتبالیست‌ها اهمیت چندانی پیدا کرده است.

نوری درباره اظهار نامه مالیاتی فوتبالیست ها بیان کرد: فوتبالیست‌ها باید به سایت اداره مالیات مراجعه کنند و اظهار نامه مالیاتی را تکمیل و به اداره مالیات ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از فوتبالیست‌ها می‌خواهم که از این فرصت استفاده کنند و در اظهار نامه مالیاتی قراردادهایشان را واقعی ذکر کنند تا مالیات‌هایشان شفاف اعلام شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=40352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x