تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سلطانی: ریتم «ستایش ۲» از این هفته تندتر می‌شود

  • کد خبر : 39967
  • 01 خرداد 1393 - 9:51
سلطانی: ریتم «ستایش ۲» از این هفته تندتر می‌شود

کارگردان مجموعه تلویزیونی «ستایش ۲» گفت: از قسمت جدید به بعد سریال ریتم تندتری می گیرد. ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شود و قصه بیشتر مخاطب را با خود درگیر خواهد کرد.


به گزارش گروه وبگردیکمال مهر،«سعید سلطانی»  گفت: در این قسمت از سریال که این هفته به روی آنتن می‌رود، می‌بینیم که بعد از اتفاقاتی که برای محمد افتاده است، حشمت فردوس به این جوان تازه از راه رسیده بیشتر علاقه مند شده و او را به عنوان راننده شخصی خود به کار می‌گمارد. این نزدیکی محمد به مذاق بعضی از اعضای خانواده خوش نمی آید. البته ماجراهای تازه‌تری نیز وارد کار می‌شود.

وی همچنین با بیان این که از قسمت پانزدهم به بعد سری جدید ستایش، سریال ریتم تندتری می گیرد، ادامه داد: از قسمت جدید به بعد سریال ریتم تندتری می گیرد. ماجراهای داستان پیچیده‌تر می‌شود و قصه بیشتر مخاطب را به خود درگیر خواهد کرد. همچنین ستایش و پری سیما هر دو در یک هتل حضور دارند و این حساسیت‌های قصه را بیشتر می‌کند.

مجموعه تلویزیونی «ستایش ۲» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در ادامه سری اول آن داستان ستایش و فرزندانش را در بر می‌گیرد که بعد از گذشت ۲۲ سال روایت می‌شود. این سریال به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی تهیه و تولید شده است و دارای ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای است.

منبع: خبرگزاری فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x