تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

«جاده سلامتی» در جوار باغ سیب مهرشهر احداث می شود

  • کد خبر : 39053
  • 27 اردیبهشت 1393 - 11:34
«جاده سلامتی» در جوار باغ سیب مهرشهر احداث می شود

مجید کمالی نژاد: شهرداری منطقه ۴ با هماهنگی شهردارکرج ، جهت زیبا سازی و ایجاد امنیت مناسب در باغ سیب ، نرده کشی ضلع جنوبی باغ و ایجاد «جاده سلامتی» را در دستور کار قرارداده است.

مجید کمالی نژاد مدیر منطقه ۴ شهرداری مهرشهر پیرامون اقدامات اخیر  شهرداری مهرشهر  در خصوص باغ سیب به خبرنگار ما گفت:پس از پیگیری های صورت گرفته و دستور مقام قضایی ، واکاری  در  باغ سیب مهرشهر انجام شد؛ و شهرداری منطقه ۴ در آخرین اقدام  با هماهنگی  شهردارکرج ، جهت زیبا سازی و  ایجاد امنیت مناسب در باغ سیب ، نرده کشی ضلع جنوبی باغ  را که بدون حصار می باشد،  در دستور کار قرارداده است.

وی، افزود: در همین راستا جهت صرفه جویی در هزینه ها ،آهن آلاتی جهت ساخت نرده خریداری شده تا  بصورت زیبایی این نرده ها ساخته شود و در محل مورد نظر قرار بگیرد و هم اکنون در حال ساخت این نرده ها می باشیم.

کمالی نژاد با در خواست از بنیاد مستضعفان جهت همکاری تاکید کرد:بنیاد با ما همکاری کند و در ضلع جنوبی باغ  تا قسمتی که مشجر نیست  پیاده رو عریض تری،  در اختییار ما قرار بدهد تا این نرده ها که با چراغ نیز هستند و روشنایی و زیبایی مناسب را ایجاد می کند نصب نماییم.

مدیر منطقه ۴ شهرداری علت درخواست عریض تر شدن پیاده رو را استفاده عمومی مردم  عنوان و تصریح کرد: در کنار پیاده رو  قرار است با نصب تجهیزات ورزشی “جاده سلامتی”  احداث کنیم تا مردم از این فضا نیز استفاده کافی را ببرند.

کمالی نژاد در پایان خاطر نشان کرد : شهرداری منطقه ۴ و سازمان پارکها و فضای سبز جهت آبیاری قطره ای  باغ سیب ، با بنیاد مستضعفان  اعلام می کند.

 

انتهای پیام/.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x