تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

گروگانگیری برای رهایی از محاصره پلیس/ شرور خطرناک استان البرز با اصابت چند گلوله مهار شد

  • کد خبر : 38696
  • 25 اردیبهشت 1393 - 9:07
گروگانگیری برای رهایی از محاصره پلیس/ شرور خطرناک استان البرز با اصابت چند گلوله مهار شد

با تلاش ماموران انتظامی ساوجبلاغ استان البرز شرور معروف منطقه مهدی اباد که کلیکسیونی از جرائم مختلف را در پرونده خود داشت به دنبال یک گروگانگیری نافرجام و اصابت چندین تیر از ناحیه پا زمین‌گیر و تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، در پی دریافت گزارشات متعدد مبنی بر خفت گیری، شرارت ، ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی اهالی منطقه مهدی آباد، دستگیری و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی چهار باغ قرار گرفت.

پس از بررسی های صورت گرفته و احراز صحت موضوع چندین تیم از ماموران زبده کلانتری با استقرار در محل های از پیش تعیین شده و انجام گشت زنی در مبادی ورودی و خروجی شهر متهم را که به همراه یک دستگاه موتورسیکلت قصد عبور از ایست بازرسی سه راهی باسکول را داشت شناسایی کردند. اما متهم به محض مشاهده ماموران مسیر خود را تغییر داده و قصد فرار داشت.

متهم در حین فرار به علت نقص فنی موتورسیکلت متوقف شده و با قمه پس از تهدید ماموران به سمت آن ها حمله ور شد.

بنابر این با توجه به عدم تسلیم متهم و به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب پذیری برای شهروندان ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک یک تیر هوایی از متهم خواستند که خود را تسلیم کرده و قمه خود را تحویل ماموران دهد.

اما پسر شرور نه تنها به اخطار ماموران توجهی نکرد بلکه با گروگان گرفتن یک نفر راننده عبوری قصد فرار از مجازات قانونی را داشت که با تیزهوشی ماموران و طی یک عملیات ویژه پس از اصابت چنیدن تیر از ناحیه پا دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ محمدی فرمانده انتظامی ساوجبلاغ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت:  متهم دستگیر شده با هماهنگی مقام قضایی به منظور نمایش اقتدار پلیس و درس عبرت برای اراذل و اوباش در سطح شهر چهارباغ گردانده شده و در پایان تحویل مراجعه قضایی گردید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=38696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x