تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

برخی از رسانه ها مطلبی برای جذب مخاطب ندارند/جنجال آفرینی می کنند

  • کد خبر : 37792
  • 20 اردیبهشت 1393 - 7:41
برخی از رسانه ها مطلبی برای جذب مخاطب ندارند/جنجال آفرینی می کنند

برخی از رسانه ها با نداشتن مطالب خود برای جذب مخاطب تنها به جنجال آفرینی می پردازند.

به گزارش خبرنگار ادبیات کمال مهر حاضر در محل برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین امللی کتاب، نشست کتاب “ستاره ی بی نقاب” با حضور علیرضا عزیزی ناشر، پرویز پرستویی، امین شفیعی مدیر هنری، لیلی کریمیان نویسنده، مجتبی حسامی ناظر کیفی برگزار شد.

بنابراین گزارش؛علیرضا عزیزی در ابتدای این نشست گفت: این مجموعه کارنامه چهار ساله ی پرویز پرستویی و دکلمه آن نیز به وسیله ی پرویز پرستویی و آهنگ سازی آن توسط کارن همایون فر انجام شده است.

وی افزود: برای این مجموعه، که بعد از ۱۲ سال منتشر شد، با ۹۰ بازیگر سنیمایی دیگر نیز گفتگو شده که اولین بازیگر آن پرویز پرستویی است.

در ادامه، لیلی کریمیان گفت : پیشنهاد این کار در سال ۸۸ توسط آقای عزیزی به من شد و من به دلیل وجود اسم پرویز پرستویی در این کار پذیرفتم که در این کار باشم.

وی ادامه داد: در ابتدا دوست داشتم که نام این کتاب “مثل هیچ کس” باشد اما پرویز پرستویی این اجازه را به ما نداد.

وی عنوان کرد: اطمینان می دهم که این کتاب خود، خود پرویز پرستویی است و هیچ خود سانسوری در آن صورت نگرفته است. این کتاب، کتاب بی نظیری است زیرا پرویز پرستویی یک شخصیت بی نظیر است.

در ادامه امین شفیعی عنوان کرد: حضور در این کار برای من افتخار بزرگی است، زیرا هنگام فعالیت در این کار به یاد تمام خاطراتی که با پرویز پرستویی داشتم می افتادم.

درادامه پرویز پرستویی گفت: من دو هفته پیش صحبتی کردم که برخی از رسانه ها جوی را به وجود آوردن که دو هفته است که در حال جمع کردن این بحث ها هستم. در رابطه با آنها به شعری اکتفا می کنم و آن این است که یادم باشد حرفی نزنم که به کسی برخورد.فکر میکنم برخی از رسانه ها به دلیل نداشتن مطلب دست به دنبال جنجال هستند، برخی از آنها می گفتند که من دست مزد ۶۰۰ میلیون تومانی می گیرم که باید بگویم این موضوعات ساخته و پرداخته ذهن آنان است و ای کاش آنها فیلم نامه نویس می شدند.

پرستویی عنوان کرد: آنها مثل همان افرادی هستند که می گفتند پرویز پرستویی از سینما خداحاظی کرده است و در مزرعه پدری خود مشغول کشاورزی است، اما باید بگویم که در سال هایی که سینما بیمار بود، این امر باعث شد که من کمی به خودم بپردازم.

پرستویی ادامه داد: بسیاری از پدر و مادرها به من می گویند که فرزندان ما علاقه مند به کار بازیگری هستند و من در جواب آنها می گویم که بگذارید فرزندانتان به دانشگاه بروند تا متوجه شوند که به طور واقعی به این کار علاقه مند هستند یا نه، زیرا بازیگری یک علم است.

پرستویی عنوان کرد: زمانی که حالم خوب نبود فکر کردم که چرا نباید چنین کاری را انجام بدهم، این کتاب پاسخگوی بسیاری از مسائلی است و برای بسیاری از نوجوانان و جوانان می تواند مرجع باشد و احساس کردم لازم است که چنین کتابی چاپ شود، زیرا در این صورت بسیاری تکلیفشان با خودشان مشخص می شود.

وی ادامه داد: زیرا در صورت اینکه تکلیفشان را با خودشان ندانند، در حد وسط علاقه مندی با بازیگری می مانند که این حد وسط بیماری مرگ و افسردگی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی از من بپرسد که چرا خودم مشغول به این حرفه هستم، می گویم که من دیوانه ام، زیرا از خیلی چیزها در زندگی ام گذشته ام.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x