تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

“رجوی” دستور کشتن افراد جدا شده از منافقین را صادر کرد

  • کد خبر : 36610
  • 13 اردیبهشت 1393 - 8:48
“رجوی” دستور کشتن افراد جدا شده از منافقین را صادر کرد

سرکرده گروهک تروریستی منافقین دستور کشتن هر یک از عناصر این گروهک که قصد خروج از اردوگاه لیبرتی در بغداد را دارد ، صادر کرد.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر“مریم رجوی” سرکرده گروهک منافقین به سرکردگان این گروهک در اردوگاه لیبرتی در بغداد دستور داده که هر فردی از عناصر این گروهک که قصد جدا شدن را دارند ، از میان بردارند.

منابع آگاه در مصاحبه با “اشرف نیوز” فاش کردند ” مریم رجوی” دو هفته پیش دستوراتی را خطاب به سرکردگان منافقین در اردوگاه لیبرتی در بغداد صادر کرده که در آنها بر لزوم پیگیری و جاسوسی از عناصری که قصد خروج از این گروهک را دارند وهمچنین کشتن آنها پیش از ترک اردوگاه تاکید شده است.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پیام خود که برای سرکردگان این گروهک در بغداد ارسال کرده آورده است که هر عضوی از سازمان مجاهدین(منافقین) که قصد گریختن از اردوگاه لیبرتی را داشته مزدور و دشمن بوده و زندگی “مسعود رجوی” را تهدید کرده و قصد کشتن او را دارد.

پایگاه خبری اشرف نیوز در پایان نوشت : براساس پیام “مریم رجوی” حالت فوق العاده در اردوگاه لیبرتی برقرار شده و حراست از محل اقامت اعضای منافقین و هرگونه فعالیت آنها افزایش یافته و رصد می شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=36610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x