تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

برآورده شدن تنها خواسته قهرمان جهان در کمتر از ۲۴ ساعت

  • کد خبر : 35567
  • 03 اردیبهشت 1393 - 19:33
برآورده شدن تنها خواسته قهرمان جهان در کمتر از ۲۴ ساعت

 مهدی صیادی قهرمان جوانان جهان در وزنه برداری معلولان پس از کسب مدال طلای این رویداد مهم و رکوردشکنی در این مسابقات در صحبت هایی با برخی رسانه هانیازها و مشکلاتش راعنوان کرده بود.

print

به گزارش کمال مهر، قهرمان جهان درخواست داشت تا مسئولان به او کمک کنند که مشکلش را حل کنند تا با شرایط بهتری در جامعه حضور یابد.

صیادی چه گفت؟

مهدی صیادی در گفت‌وگو با برخی خبرگزاری ها عمده مشکل خود را نداشتن پای مصنوعی عنوان و گفته بود: به علت قطع پای چپ از بالای زانو با عصا رفت و آمد می کنم که انر‍ژی زیادی از من می گیرد، دوست دارم پای مصنوعی داشته باشم اما به خاطر نداشتن توانایی مالی این مهم امکان پذیر نیست.

البته مسئولان در حد توان حمایت های لازم را انجام می دهند و از آنها متشکرم از این رو با پرداخت هزینه پای مصنوعی مشکل من برطرف می شود.

بازخورد صحبت‌های قهرمان جهان

این صحبت ها خیلی زود و کمتر از ۲۴ ساعت در فضای استان منعکس شد وطیف های مختلف به ویژه اصحاب رسانه استان سعی کردند با اطلاع رسانی وسیع در این حوزه در جهت رفع مشکل این چهره آینده دار ورزش البرز گام بردارند.

نکته قابل توجه در این رابطه ایجاد یک کمپین در بین فعالان رسانه استان بود تا این مشکل هرچه سریعتر حل شود وصیادی به خواسته اش یعنی پای مصنوعی برسد.

تلاشی که به ثمر نشست

تلاش طیف های مختلف سرانجام نتیجه داد ومسئولان استانی اعلام کردند این آمادگی را دارند تا با تامین هزینه تهیه یک پای مصنوعی مشکل این مدال آور البرزی را حل کنند وکمک کنند تا اوبا شرایط بهتری تردد کندحتی وعده هایی داده شد تا دیگر مشکلات مالی این جوان ارزنده البرزی نیز تا حدی مرتفع شود.

اما در این ارتباط سعید براتی رئیس هیئت ورزش های جانبازان ومعلولان استان البرز به خبرنگار تسنیم در کرج گفت: خوشحالم که اصحاب رسانه و مسئولان استان به درخواست و نیاز قهرمانان خود توجه دارند و در راستای رفع آن گام بر می دارند.

وی افزود: مهدی صیادی نزدیک به یک سال است که به این ورزش روی آورده وپس از مقطعی که در والیبال نشسته حضور داشت با نظر کارشناسی مربیان ما به وزنه برداری رفت و خوشحالم که با گذشت یک سال این چهره با اراده وجوان ما توانسته در عرصه جهانی خوش بدرخشد.

براتی تصریح کرد: مهدی با توجه به اراده وتوانی که دارد می تواند تا سالها برای کشورمان در این بخش کسب افتخار کند ودر میادین مختلف بدرخشد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان البرز در پاسخ به اظهارات مهدی صیادی درباره درخواست پای مصنوعی گفت: ما در طی سال گذشته این آمادگی را داشتیم تا این مشکل قهرمان خود را حل کنیم و بارها هم به خود او اعلام کردیم که در این رابطه اگر نظر مساعدی دارد اقدام کنیم.

وی افزود:مهدی صیادی علاقه مند بود تا از پای مصنوعی خارجی بهره مند شود که این موضوع نیازبه پیگیری بیشتر داشت با این حال با توجه به اظهارات وی و بازخوردهای مثبت آن در فضای استان این آمادگی وجود دارد تا این مشکل صیادی در کوتاه ترین زمان رفع شود.

براتی با بیان اینکه بسیاری از ورزشکاران جانباز ومعلول ورزشکار ترجیح می دهند تا با عصا وبودن بهره گیری از پای مصنوعی رفت وآمد کنند گفت: مشکلات وسختی هایی که این پاها برای ورزشکاران ایجاد می کند سبب می شود معلولان و جانبازان کمتر از آن استفاده کنند با این حال همانطور که گفتم این مشکل قابل حل است.

انتهای پیام/ ب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x