تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هیولای افسانه‌ای در دریاچه اسکاتلند+ تصاویر

  • کد خبر : 35377
  • 03 اردیبهشت 1393 - 7:38
هیولای افسانه‌ای در دریاچه اسکاتلند+ تصاویر

یک هیولای بسیار بزرگ در دریاچه مشهور “لخ نس” کشف شده است.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر، به نقل از العربیه؛  این هیولای معمایی دریایی به اندازه‌ای بزرگ است که توسط “آپ اپل” از فضا رصد شده است.

بنا بر این گزارش، این هیولای مرموز دریایی ۳۰ متر طول دارد یت به عبارتی دیگر یه اندازه یک “وال” بالغ از گونه آبی رنگ است.
این موجود ظاهرا دارای دوباله است که به سوی جنوب دریاچه افسانه‌ای و مشهور اسکاتلندی در حال شناست.
تصاویر این هیولا به طور اتفاقی توسط مردی انگلیسی به نام “اندی دیکسونی” در آپلیکاشیون نقشه آپل کشف شد.
در تصاویری که آقای دیکسون کشف کرد، درنزدیکی‌‌ همان ناحیه‌ای که این هیولای دریایی در تصاویر دیده می‌شود، امواج ریزی روی سطح آب مشاهده می‌شود.
این تصاویر از دریاچه افسانه‌ای و مشهور “لخ نس” اسکاتلند گرفته شده‌اند.
 حال آقای اندی دیکسونی تصمیم گرفته است شخصا به دریاچه مشهور اسکاتلندی سفر کرده و این هیولای افسانه‌ای را با چشمان خود ببیند.
وی می‌گوید: “من خودم پیش از این تصاویر به نیسیه – عبارتی که مردم اسکاتلند برای این هیولا از زمانهای قدیم بکار برده اند- اعتقاد داشته‌ام ولی هرگز شخصا خودم در آنجا نبوده‌ام. حالا من جدا هیجان زده و خوشحالم. بیش از این دیگر نمی‌توانم صبر کنم، دوربینم را برداشته به سوی شمال می‌روم.”
این مصاحبه در انگلیس انجام شده و اسکاتلند، در شمال انگلستان قرار دارد.
به مدت شش ماه این تصاویر تحت مطالعه هواداران رسمی این هیولای دریایی قرار داشت. این هواداران روی تئوری‌های زیادی در باره این موجود خارق العاده کار کرده‌اند و حال فکر می‌کنند که قانع شده‌اند این‌‌ همان “نیسیه” است.
“گاری کامپبل” رئیس کلوب هواداران هیولای لخ نس می‌گوید، اگر این امواج ریز و آنچه که در تصویر دیده می‌شود، فعالیت سری زیر دریایی نباشد، قطعا‌‌ همان هیولای افسانه‌ای خواهد بود.
اسطوره هیولای لخ نس، همانند بسیاری از مذاهب قدمت تاریخی دارد.
اولین مشاهده ثبت شده از این هیولا متعلق به سال ۵۶۵ میلادی است و در طول سالیان پس از آن بار‌ها سرس‌های تصویر از این هیولا انتشار یافته است.
نت‌ها سال گذشته سه تصویر از سه منبع مختلف منتشر شد که در آن‌ها ادعا شده بود که تصویر برداران خود این هیولا را مشاهده کرده‌اند، اما از سوی دیگر حقیقت تمام آن تصاویر توسط کار‌شناسان، رد شد و اعلام گردید که آن تصاویر جعلی هستند.
در باره این هیولاهای دریایی در کشور نروژ نیز دریاچه‌ای به نام “سلیورد” وجود دارد که بعضی مواقع کسی که در کنار دریاچه ایستاده و به آن نگاه کند، حس می‌کند، چیزی زیر آب دریاچه در حال حرکت است و روی دریاچه نیر امواج ریزی به حرکت در می‌آید، بدون اینکه بادی بوزد یا قایقی از آنجا رد شود.
مردم منطقه سلیورد نیز بر این باوردند که یک هیولا در این دریاچه زندگی می‌کند. اما کار‌شناسان نروژی باور مردم را باطل دانسته و می‌گویند که این امواج و شبحی که در آب مشاهده می‌شود، به علت حرکت لایه‌های زیرین آب است و این حادثه اکثرا در تابستان نروژ که بسیار کوتاه هم هست، اتفاق می‌افتد.
موقعیت ادعایی روی نقشه
انتهای پیام/
برچسب ها:  ، بین الملل
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x