تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

سردار نقدی: دستگاه های فرهنگی قدر جوانان بااستعدادمان را بدانند/ دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب را به تشکر تبدیل کنیم

  • کد خبر : 35069
  • 01 اردیبهشت 1393 - 8:59
سردار نقدی: دستگاه های فرهنگی قدر جوانان بااستعدادمان را بدانند/ دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب را به تشکر تبدیل کنیم

امیدواریم این جوانانی را که داریم دستگاه‌های فرهنگی قدر‌شان را بدانند و دیگر نگویند کسی را نداریم؛ ما جوانان بسیار با استعدادی داریم که سرمایه های عظیم کشور هستند.

به گزارش حوزه سینما کمال مهر؛  مراسم اختتامیه سومین جشنواره سراسری فیلم بسیج عصر روز یکشنبه ۳۱ فروردین‌ با حضور مسئولان فرهنگی و هنرمندان بسیجی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

بنابر این گزارش سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حقیقتاً نمی‌دانم در این فرصت چه چیزی را باید گفت و از چه چیز صحبت کرد! راجع‌ به مقام مادر بگویم که رفیع‌ترین جایگاه یک زن مقام مادری است و هیچکس نمی‌تواند به خاطر حضور در فرصت‌های اجتماعی به زن جایگاه بدهد، بلکه زن بالاترین جایگاه اجتماعی را دارد و همه انبیاء و اولیاء در دامن یک مادر تربیت شده‌اند.

وی افزود: همچنین سخت است صحبت از شهدای بزرگوار که امروز تقدیر شدند؛ ستاره‌ها و اسوه‌‌هایی که پیام الهی را جاودان کردند مانند شهید بزرگوار “علی خلیلی” طلبه جوانی که جان خود را فدای جامعه‌اش کرد اما گاهی شاهد نقدهایی هستیم که ناهنجاری‌های اجتماعی را نمی‌شود با برخورد انتظامی درست کرد و باید کار فرهنگی انجام داد اما متأسفانه وقتی امثال شهید خلیلی هم می‌خواهند با کار فرهنگی از جان نوامیس دفاع کنند هیچ دفاعی از این کار نمی‌شود و باید قدر این شهید بزرگوار را بشناسیم.

سردار نقدی همچنین ادامه داد:‌ دشمنان گاهی فکر می‌کنند با این قبیل موضع‌گیری‌ها جوانان را از راهشان منحرف می‌کنند و راه را برای اراذل و اوباش باز می‌کنند؛ در حالی که جوانان بسیجی عاشق شهادت هستند و شهید خلیلی هم در راه امر به معروف و نهی از منکر شهید شد و جوانان ما فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را اقامه خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه با یاد شهید هادی باغبانی مستندساز شهید شده در سوریه گفت: شهید باغبانی نیز در لحظه خطر وارد شد و آن ارزش ماندگار را از خودش باقی گذاشت شهیدی که برای ثبت جنایات تروریست‌ها به سوریه رفته بود.

وی افزود: تجلیل از خواهر مجاهد بزرگوار، خواهر دباغ که حقاً و انصافاً الگوی زن مجاهد ایرانی هستند و از سال‌های خفقان مبارزه با رژیم طاغوت پا به پای امام بزرگوار و ملت قهرمان حرکت کردند. افراد در کشاکش انقلاب دوستانی پیدا کرده و گرایش‌هایی پیدا می‌کنند اما این خواهر بزرگوار نشان داد هیچ چیزی نمی‌تواند بر عشق به ولایت غلبه کند.

سردار نقدی همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره فیلم کوتاه بسیج اظهار داشت: تشکر می‌کند از برگزارکنندگان این جشنواره که این تجلیل‌های معنادار را در کنار هنرمندانی که جگر دارند انجام دادند، به این معنی که در فضای امروز از بسیج فیلم می‌سازند و این امر جای تقدیر دارد و نشان می‌دهد که در کنار حضور پیشکسوتانی که این مجلس را زینت بخشیدند جوانانی داریم که امید آینده هستند.

وی تأکید کرد: امیدواریم این جوانانی را که داریم دستگاه‌های فرهنگی قدر‌شان را بدانند و دیگر نگویند کسی را نداریم جوانانی را داریم که بیش از ۲ هزار اثر به جشنواره ارسال کردند و حجت را بر ما تمام کردند و دیگر نتوانیم بگوییم، نمی‌توانیم اینها سرمایه‌های عظیم کشور هستند و ما جوانان بسیار با استعدادی داریم.

سردار نقدی همچنین با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری گفت: نگذاریم که شاهد بیان دغدغه‌های ولایت نسبت به فرهنگ باشیم امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که تشکرهای رهبری را هم نسبت به وضعیت فرهنگ و دستگاه‌های فرهنگی بشنویم.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج از بانو مرضیه دباغ،‌خانواده شهید هادی باغبانی، خانواده شهید علی خلیلی، پرویز شیخ طادی، منصور براهینی، انسیه شاه‌حسینی، پروانه معصومی، سیدسجاد موسوی، قربانعلی طاهرفر و غلامرضا نعمت‌پور به عنوان هنرمندان مروج تفکر بسیجی تقدیر شد.

خبر تکمیل می شود…

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x