تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

شهردار مهرشهر: قطع ۲۰۰۰ اصله درخت شایعه است / ۶۰۰ اصله قطع شده،متهمان در زندان هستند

  • کد خبر : 34182
  • 26 فروردین 1393 - 10:10
شهردار مهرشهر: قطع ۲۰۰۰ اصله درخت شایعه است / ۶۰۰ اصله قطع شده،متهمان در زندان هستند

کمالی نژاد گفت:تعداد درخت ها ۲۰۰۰ اصله نبوده و این شایعه است در اصل طبق صورت جلسه ای که در محل مرقوم شد ،۶۰۰ اصله درخت بوده و یک دستگاه خودری وانت هنگام جابجایی لاشه این درختها ، کشف و ضبط شده است.

مجید کمالی نژاد مدیر شهرداری منطقه ۴ مهرشهر پیرامون قطع ۲۰۰۰درختان باغ سیب مهرشهر درگفتگو با «کمال مهر» گفت:تعداد درخت ها ۲۰۰۰ اصله نبوده و این شایعه است در اصل طبق صورت جلسه ای که در محل مرقوم شد ،۶۰۰ اصله درخت بوده و  یک دستگاه  خودری وانت هنگام جابجایی  لاشه این درختها ، کشف و ضبط شده است.

وی درادامه افزود: ما در جلسه ای که با نمایندگان بنیاد مستضعفان داشتیم مقرر شده بود ۳۰۰ اصله درخت که عمر آنها پایان یافته بود جایگزین شود و کتباً مصوب کردیم که قسمت جنوبی باغ را که بدون حصار می باشد با فنس محصور نماییم و حتی مقرر شد با هزینه شهرداری جاده سلامت در آنجا احداث کنیم تا شهروندان از آن استفاده کنند.

کمالی نژاد خاطر نشان کرد: مصوبه جهت تصویب و اجرا از طرف نمایندگان حاضر در جلسه به تهران ارسال شد که متاسفانه هنوز با این امر موافقت نشده است!

این مسئول در خصوص شایعه مبنی بر اینکه شهرداری به ازای نصب حصار درخواست تملک هم داشته است ، تصریح کرد:ما در مصوبه که جهت محصور کردن جنوب باغ با بنیاد داشتیم متعهد شدیم به  مالکیت آنها خدشه ای وارد نمی شود و ما هیچگونه دخل و تصرفی نداریم.

مدیر منطقه ۴ مهرشهر در پایان یادآور شد که شهرداری به جد پیگیر موضوع است و اظهارد داشت؛ با شکایتی که شهرداری در کلانتری ۲۲مهرشهر تنظیم کرده موضوع در حال پیگیری است و در این جریان افرادی که اقدام به این کار کرده اند دستگیر شدند و تا روشن شدن وضعیت در زندان به سر می برند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x