تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اولین پرواز آزمایشی هواپیمای مسافربری از فرودگاه پیام مهرشهر

  • کد خبر : 33247
  • 21 فروردین 1393 - 11:16
اولین پرواز آزمایشی هواپیمای مسافربری از فرودگاه پیام مهرشهر

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز از نخستین پرواز هواپیمای مسافربری بصورت آزمایشی از فرودگاه بین المللی پیام کرج خبرداد و گفت: این پرواز اوایل اردیبهشت ماه امسال انجام می شود.

ˈمحمدعلی مختاریˈرییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار «کمال مهر»، اظهار داشت: اولین پرواز هواپیمای مسافربری به صورت نمادین با حضور تعدادی از مسوولان کشوری و استانی از شهرستان کرج به مقصد مشهد مقدس انجام می شود.

وی بااشاره به این نکته که فرودگاه بین المللی پیام متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری است، گفت: موافقت این وزارتخانه برای انجام پروازهای مسافربری در کنار سایر پروازهای پستی و باری اخذ شده است.

مختاری درخصوص تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای پرواز های مسافربری از فرودگاه پیام ، افزود :  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه هیچ هزینه ای را متقبل نخواهد شد، و می بایست هزینه های این بخش از محل منابع استانی ، تامین شود .

وی در ادامه با اظهار امیدواری ، موقعیت فرودگاه پیام برای پروازهای مسافربری بسیار مناسب دانست و اظهار داشت: خوشبختانه فرودگاه پیام کرج از ابتدای فعالیت خود با ناوبری یک فرودگاه بین المللی راه اندازی شده و به ثبت رسیده است و موقعیت خوبی نیز برای پروازهای زیارتی دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی در خصوص اولین پرواز نمادین مسافربری در اردیبهشت ماه ، تاکید کرد: انجام نخستین پرواز به منزله آغاز پروازهای مسافربری نیست بلکه باید زیر ساخت ها همچون سالن ترانزیت و انتظار مسافر، تجهیزات و امکانات مناسب برای جابه جایی مسافر درآن آماده شود.

در پایان مختاری ، نزدیکی فرودگاه بین المللی پیام به پایتخت و دسترسی به امکانات لازم در اطراف آن را از مزیت های این فرودگاه برشمرد و تصریح کرد: با تحقق این مهم استان البرز دارای یکی از بهترین فرودگاههای کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x