تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

فکر می کنید خالق اندروید کیست؟!+ عکس

  • کد خبر : 31371
  • 07 فروردین 1393 - 9:11
فکر می کنید خالق اندروید کیست؟!+ عکس

Andy Rubin در یازده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۳ به فکر ساخت این سیستم عامل جالب افتاد و بعد از مدتی به دلیل مشکلات مالی نتواسنت کاری برای پیشرفت این پروژه بکند.

به گزارش کمال مهر، شاید فکر کنید که کمپانی گوگل خود توانسته است تا سیستم عامل معروف و محبوب اندروید را تولید کند اما اینطور نیست بلکه فردی که این سیتسم عامل محبوب را طراحی کرده است Andy Rubin نام دارد.

Andy Rubin در یازده سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۳ به فکر ساخت این سیستم عامل جالب افتاد و بعد از مدتی به دلیل مشکلات مالی نتواسنت کاری برای پیشرفت این پروژه بکند.

او سعی کرد تا برای این پروژه خود سرمایه گذار و یا سرمایه گذارانی پیدا کند و ابتدا به فکر کمپانی سامسونگ یکی از کمپانی های معروف در امر ساخت تلفن همراه افتاد اما اشتباه بزرگی که مدیران سامسونگ کردند هیچوقت فراموش نخواهند کرد.

زیرا زمانی که آقای روبین در جلسه با مدیران سامسونگ در مورد اندروید سخن گفت آن ها به او خندیدند و او را به تمسخر گرفتند. به او گفتند تو ؟ با ۶ نفر ؟ تو چه مصرف کرده ای ؟

اما کمپانی گوگل این هوش و ذکاوت را داشت و این استعداد و فکر جالب را به مبلغ ۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۵ خریداری کرد و Andy Rubin و همکارانش را به استخدام این کمپانی در آورد. کاری که گوگل انجام داد در حال حاضر بسیار قیمتی می باشد که در حال حاضر اندروید طرفداران بسیار زیادی داشته و دارد و روز ها دیوایس های مختلف اندرویدی وارد بازار های دنیا می شود.

کد مطلب: ۳۲۱۱۷۱
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با افکار نیوز، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:۱.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
۲.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
۳.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید. 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x