تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

خاندان رفسنجانی صفحه اول روزنامه های زنجیره‌ای راخریده؟/چرا همیشه”تیتر یک “آنها رفسنجانی است؟+تصاویر

  • کد خبر : 30688
  • 02 فروردین 1393 - 9:44
خاندان رفسنجانی صفحه اول روزنامه های زنجیره‌ای راخریده؟/چرا همیشه”تیتر یک “آنها رفسنجانی است؟+تصاویر

در نگاهی به آرشیور روزنامه های کشور نکاتی مکشوف می شود که بیان آنها خالی از لطف نیست ، برخی روزنامه ها آن قدر ، مربوط و نا مربوط از بعضی ها خبر می زنند که گویی با آنها قرار داد بسته اند.

به گزارش کمال مهر به نقل از”ره به ری”، تقریبا روزی نیست که روزنامه های زنجیره ای از رفسنجانی و خانواده اش در صفحه اول خود خبر منتشر نکرده باشند. اخباری که همه یک وجه اشتراک دارند ،دفاع غیر مستقیم از عملکرد اصلاح طلبان افراطی در سال ۸۸ و تخریب دولت قبلی است)

جالب اینجاست که زنجیری ها حتی در انتشار خبر های مربوط به رفسنجانی او را به تصرف “اصلاح طلبان افراطی” و فتنه گران سال ۸۸ در آورده اند ،  اگر به تیتر هایی که برای رفسنجانی می زنند خوب دقت کنید این موضوع دستتان می آید .

موضوعاتی که هیچ یک از اصلاح طلبان جرات بیان آن را ندارند ، به همت زنجیری ها از زبان رفسنجانی منتشر می شود ،برای مثال :  هنوز به حرف هایم در نماز جمعه معتقدم…

این یکی از جملاتیست که از زبان رفسنجانی منتشر می کنندو حال سوال اینجاست ، جناب رفسنجانی کدام نماز جمعه را می گویید ؟؟ گفتن ندارد ، اما همان نماز جمعه ای که گروهی از طرفداران موسوی در آن قبل از ورود شما به محیط دانشگاه ،به ماشین شما حمله کرده و از ورود شما به داخل جلوگیری کرده و پلیس و بسیج برای دفاع از شما وارد عمل شده و ناچار به شلیک گاز اشک آور دند؟؟؟(سند دفاع تمام قد بسیج در مقابل فتنه گران از شما در “ره به ری” موجود است )

کدام نماز جمعه ، همانی که تو می گفتی ، لطفا سکوت کنید و آنها در پاسخ فریادهایشان را سر می دادند که ، رفسنجانی سازشکار است و اگر سکوت کند خائن است و …

همان نمازجمعه ای که برخی حاضرینش گفتند ، ما را از دانشگاه آزاد فلان استان به اینجا آورده اند ( سند در “ره به ری” موجود است)

آقای رفسنجانی دامت برکاته ، ناگفته های زیادی از آن نمازجمعه هست که قصد بیانش را نداریم ، اما همین قدر بگوییم که سخنان شما حتی طرفداران جنبش سبزیتان را در آن نماز جمعه راضی نکرد….

یکی از نماز جمعه ی رفسنجانی تیتر می زند ، آن یکی جمله رفسنجانی را می گوید : که انقلاب بیدی نیست که با باد بی بنیاد مخالفین بلرزد…

جناب رفسنجانی باد بی بنیاد ، ابن الحرام هایی هستند که حرمت روز عاشورا را نگه نداشتند و ایضا هامیانشان…

دیگری از دخترک رفسنجانی تیتر می زند که :  اتهام آقازادگی دروغ بود…

آن یکی در روزهایی که هیچ دلیلی برای آوردن تصویر هاشمی در صفحه اول ندارد ، می گردد یک جمله از ناکجا آباد در آورده و از زبان وی منتشر می کند که : صدا و سیما دنبال نکات منفی می گردد…

#

#

#

دیگری تریبون برده است پیش  (ف-ه) ، آن یکی از فاطمه هاشمی سخن می گوید…

هرکدام به نوعی با تیتر هایی در جهت تخریب تلاش های سال های گذشته بر آمده اند و وقتی تیتر ها را خو دبرانداز می کنی ، همه از زبان رفسنجانی هستند…

روزی نیست که روزنامه های زنجیره ای پای خاندان رفسنجانی را به صفحه اول خود باز نکند و این موضوع به قدری زیاد است که این شاعبه پیش می آید که نکند هر یک از روزنامه های زنجیری جلو درب منزل رفسنجانی خیمه زده و یا بخشی را در تحریریه خود به نام بخش “رفسنجانی امروز چه کرد؟ ” تشکیل داده و به بهانه مختلف از زبان وی منتشر می کنند؟؟

جالب اینجاست که همه و همه سخنانی از زبان وی منتشر می کنند که انتقاد به سال های گذشته است و به نوعی دفاع از عملکرد غلط اصلاح طلبان در سال ۸۸…

در این میان گستاخانه ترین تیتر را اعتماد زده است ، در این تیتر از قول رفسنجانی به حسن روحانی آمده است: به روحانی گفتم به مردم وفادار باش ، تا اینجا که مشکلی نیست ، اما نکته جالب آنجاست که کلمه مردم و روحانی به رنگ سبز نوشته شده است و این خود نشان بارز حرف گذاشتن در دهان رفسنجانی است.

 

 

#

 

 

یک نگرانی در ذهن ها به وجود آمده و دو سوال ؟ سوال اول آن که چرا یک باره آنها که رفسنجانی را عالیجناب سرخپوش خطاب کرده و او را تخریب می کردند ، در جهت مطرح کردن وی وارد میدان شده اند؟

سوال دوم این است که اگر روزی فرا رسد که رفسنجانی و خانوده اش در آن خطاب به عملکرد سال های گذشته انتقاد نکند و بر موضع خود در نماز جمعه ۸۸ تاکید نکند ، آیا باز هم آن روز از رفسنجانی مطلبی منتشر می کنند؟؟

نکند که استوانه های نظام ، سابقه داران و آنها که با آقا روح الله  خاطرات دو نفره وعکس یادگاری دارند توسط جریانی سازش کار مصادره شوند؟؟!!

جناب رفسنجانی مراقب زنجیری ها باشید…

######### # ## #######

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x