تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

منبع گزارش “احمد شهید” موصاد و منافقین هستند/ “بهائیت” فرقه ساخته دست انگلیس

  • کد خبر : 28963
  • 24 اسفند 1392 - 7:48
منبع گزارش “احمد شهید” موصاد و منافقین هستند/ “بهائیت” فرقه ساخته دست انگلیس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تاکید بر عدم مشروعیت فرقه ضاله “بهائیت” در ایران در گزارش اخیر “احمد شهید “گفت: فرقه بهائیت در تاریخ کشور ما سابقه وابستگی و خیانت علیه ملت را دارند و هیچ گونه نظام فکری در آن وجود ندارد و با علم به این که این فرقه دست‌ساز ساخته انگلیس است، مطمئنا این فرقه را به عنوان اقلیت مذهبی نمی‌شناسیم.

 

کمال مهر:سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به انتشار گزارش اخیر “احمد شهید” در مورد مسئله حقوق بشر در ایران گفت: اول از همه این‌ که باید در مورد خود احمد شهید چند نکته را مد نظر قرار دهیم، “احمد شهید” در تهیه و فراهم کردن اطلاعات خود بیشتر وابسته به سازمان‌های جاسوسی مانند موصاد و سیا است و از گروه‌های معاند مانند سازمان تروریستی منافقین و جاسوسان اطلاعات می‌گیرد.

وی در ادامه بیان کرد:”احمد شهید” تاکنون به ایران سفر نکرده تا بتواند از نزدیک در مورد این مسائل صحبت کند و ما نیز به این دلیل که می‌دانیم وی به صهیونیست وابسته است اجازه ورود به ایران را به او نخواهیم داد.

نقوی‌حسینی در بیان نکته دوم تصریح کرد: اگر “احمد شهید” یک گزارشگر واقعی شورای حقوق بشر بود زمانی که گزارش خود را آماده می‌کرد؛آن را به شورای حقوق بشر تحویل می‌داد و شورا در این مورد تصمیم می‌گرفت نه این که بخواهد در شبکه‌های تلویزیونی و مجامع بین‌المللی مختلف و یا حتی مراکز اطلاع رسانی حاضر شده و در مورد حقوق بشر برعلیه ایران صحبت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اگر وی یک گزارشگر واقعی باشد نباید علیه کشوری دیگر در برنامه‌های تلویزیونی و یا مجامع بین‌المللی تهدید کند،از نظر ما “احمد شهید” اصلا گزارشگر نیست و گزارش وی را نیز دارای وجاهت قانونی نمی‌دانیم؛زیرا هم این گزارش براساس واقعیات نیست و هم این که منبع این نوع استنادات سازمان‌های جاسوسی موصاد و سازمان‌های تروریستی منافقین هستند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که گزارش “احمد شهید” باعث خنده ملت ایران می‌شود اظهار داشت: ملت ایران می‌داند که تمامی اقلیت‌های مذهبی در کشور ما آزادانه زندگی می‌کنند،اظهارنظر می‌کنند و حتی در مجلس نماینده دارند با اقلیت‌ها و نمایندگانشان صحبت کنید اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی دارای تریبون هستند.

وی با اشاره به این‌مطلب که واقعیت‌ها کاملا بعکس چیزی است که “احمد شهید” ادعا می‌کند،گفت: در حوزه حقوق زنان و حقوق شهروندی و حتی علم و دانش و حضور در مراسم اجتماعی یکی از پیش‌تازترین کشورها جمهوری اسلامی ایران است که حتی قابل مقایسه با آمریکا نیست،اگر حقوق بشر در حوزه زنان در آمریکا را مقایسه کنیم می‌بینیم که ضریب خشونت، ضریب تبعیض و ضریب تجاوز به حریم شخصی زنان بالاست.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: قدر مسلم مسائلی که “احمد شهید” در گزارش خود پیرو حقوق بشر در ایران ذکر کرده با واقعیت انطباق ندارد و استناد وی نیز درست نیست، ملت ایران نیز برای گزارشات این چنینی پشیزی ارزش قائل نیستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: این گزارش بخشی از پازلی است که اخیرا غربی‌ها علیه ایران شروع کرده‌اند، مطالبی که اشتون مطرح کرد و بعد توسط “بان‌کی مون” مطرح شد و اکنون هم با این گزارش می‌خواهند وجهه قانونی به اقدامات مداخله جویانه و غیرقانونی خود بدهند، ما اظهارنظرات احمد شهید را بخشی از همین پازل می‌دانیم.

نقوی‌حسینی با اشاره به تاکید بر عدم مشروعیت “فقره ضاله بهائیت” در ایران در گزارش اخیر “احمد شهید” گفت: “فرقه بهائیت” در تاریخ کشور ما سابقه وابستگی و خیانت علیه ملت را دارند و هیچ گونه نظام فکری در آن وجود ندارد، مدارکی موجود است که هم بعد از انقلاب و هم قبل از انقلاب به کشور خیانت کرده‌اند و با علم به این که این فرقه دست‌ساز ساخته انگلیس است، مطمئنا با این موارد ما اصلا این فرقه را به عنوان اقلیت مذهبی نمی‌شناسیم.

وی ادامه داد: اقلیت‌های مذهبی و رسمی کاملا در کشور ما شناخته شده هستند و برای همه آن‌ها احترام قائل هستیم، مناسک دینی، مراسمات، جلسات و مدارس خاص خودشان را دارند حتی در مجلس شورای اسلامی نماینده دارند و فعالیت آزاد انجام می‌دهند.

نقوی‌حسینی تاکید کرد:اما این که هر کسی بخواهد برای خود فرقه‌ای درست کند و بگوید که من اقلیت هستم و می‌خواهم حقوقی داشته باشم این‌گونه نیست،آیا آمریکا چنین مسئله‌ای را اجازه می‌دهد هنوز فراموش نکرده‌ایم که مک کارتی با گرایشات فکری چه کرد جنایاتی که او در حق فرقه‌های فکری در آمریکا انجام داد در تاریخ ثبت شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد:مطمئنا اقلیت‌های مذهبی در کشور ما از آزادی کامل برخوردارند و همه آن‌ها از حقوقی که از آن برخوردارند رضایت دارند ؛آیا شنیده‌اید که عضوی از اقلیت‌های مذهبی ساکن در ایران اعلام کند که من می‌خواهم از ایران بروم؟ آن‌ها حاضر نیستند ایران را ترک کنند اما مطمئنا فرقه‌های دست ساز برای ما اقلیت محسوب نمی‌شوند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=28963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x