تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

نخستین درمانگاه شبانه‌روزی پرستاری کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 26954
  • 14 اسفند 1392 - 15:07
نخستین درمانگاه شبانه‌روزی پرستاری کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود

رئیس هیئت مدیره نظام پرستای استان البرز گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نخستین درمانگاه شبانه‌روزی پرستاری کشور در البرز راه‌اندازی می‌شود.

 

 

به گزارش کمال مهر از کرج،‌ حمیدرضا احمدی ظهر امروز در همایش تجلیل از پرستاران این استان اظهار داشت: پرستاران از قشرهای زحمت‌کشی هستند که بسیاری از زحمات آنان نادیده گرفته می‌شود.

وی با بیان این که باید مشکلات و مطالبات پرستاران مرتفع شود افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های نظام پرستاری در این استان رفع مشکلات و ارتقای خدمات به این قشر است.

این مسئول با تأکید بر این که پرستاران در هر لحظه خدمات رسانی‌های بسیار مطلوبی را به بیماران ارائه می‌دهند و با مهربانی و عطوفت درد بیماران را التیام می‌بخشند افزود: این قشر بدون خستگی در طول شبانه روز بی وقفه و بدون هیچ چشم داشتی به بیماران رسیدگی م‌ کنند لذا باید زحمات آنان را ارج نهیم و درک دقیقی را از موقعیت شغلی آنان داشته باشیم.

 

احمدی با تأکید بر این که ارتقای جایگاه پرستاران نیز باید یکی از مهمترین برنامه‌های ما باشد افزود: در این راستا با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساماندهی پرستاران در البرز نیز یکی از مهمترین برنامه‌های ما است.

به گفته این مسئول با توجه به این که در استان البرز ۳ هزار پرستار مشغول به فعالیت هستند ادامه داد: جمعیت این استان می‌طلبد که نیازهای درمانی شهروندان نیز ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: براین اساس استان البرز به ۶ هزار پرستار دیگر نیاز دارد که لازم است با برنامه‌ریزی‌های اساسیدر جذب پرستاران در بیمارستان‌ها تلاش بیشتری شود.

در این مراسم از ۱۰۰پرستار نمونه البرز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۲۳۰۲

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x