تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

تجمع اعتراض آمیز در مقابل استانداری البرز

  • کد خبر : 26556
  • 13 اسفند 1392 - 12:01
تجمع اعتراض آمیز در مقابل استانداری البرز

ظهر امروز در مقابل استانداری البرز در کرج ، تجمعی اعتراض آمیز در خصوص مشکل تحویل مسکن مهر یکی از شرکتهای استان صورت گرفت .

 

گروه استانی«کمال مهر»؛ در این تجمع که در مقابل استانداری البرز انجام شد اعتراض کنندگان در گفتگو با خبرنگار ما گفتند : پیمانکار شرکت (….!!! ) پروژه مسکن مهر ماهدشت قرار بوده است که این منازل را تا پایان سال ۹۱ تحویل صاحبان آنها دهند ولی تحویل دادن آن چندین سال است که به طول انجامیده است.

این معترضان افزودند : هزینه های ساخت این منازل که بین ۱۳ میلیون تا ۱۸ میلیون تومان است از سال ۸۷ از مالکان اخذ و در سال ۹۰ تمامی مبلغ پرداخت گردیده است و طی این مدت نیز سه بار با پیمانکار این طرح ، قرارداد بسته شده است.

آنان اظهار داشتند : بنا بر این بوده است که این واحدها در سال ۹۰ به طور کامل تحویل داده شود ولی تا امروز طول کشیده است و متأسفانه در قرارداد تاریخ تحویل منازل ذکر نگردیده است و حالا نیز با تورم وگرانی که شامل آن شده ، ما را مجبور به پرداخت مبالغ اضافه می نمایند.

یکی از این معترضان در ادامه گفت : دیگر از انتظار و هزینه نمودن برای واحدها خسته شده ایم ، برای ما که دارایی چندانی نداریم و و کسب درآمدمان اندک است ، پرداخت افزایش قیمتها بسیار سخت است.

نفر دیگرافزود : اینکه پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرده که گناه ما نیست و مبلغ اضافه تورم به ما فشار مضاعف وارد می کند و ما از اینکه بلأخره صاحب منزل میشدیم خوشحال بودیم و از برخی محکم کاری ها غفلت کردیم.

خانمی در میان آنان اظهار داشت : این خانه ها حدود دو سال است که سفید کاری شده و آماده تحویل دادن است و ما فکر میکنیم پیمانکارعمدأ تحویل دادن آن را کش داده است تا سود این گرانی ها شامل حال وی شود.

وی افزود : بانک نیز از تحویل گرفتن نامه های معرفی به بانک و دادن دفترچه قسط خود داری می کند .

مرد جوانی در پایان با نشان دادن نامه های معرفی به بانک گفت : ما دیگر مستأصل شده ایم واین ادامه دار شدن کار ، مشکلات سختی را برای ما به وجود آورده است.

به گفته این معترضین ، رخداد مذکور سومین تجمعی است که توسط این ساکنان انجام میشود و دوبار قبل مقابل فرمانداری و مسکن شهرسازی بوده که نتیجه ای حاصل نشده است.

تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x