تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

شکارچیان غیر مجاز دستگیر شده در طالقان به جریمه نقدی محکوم شدند

  • کد خبر : 26022
  • 11 اسفند 1392 - 11:05
شکارچیان غیر مجاز دستگیر شده در طالقان به جریمه نقدی محکوم شدند

اداره محیط زیست شهرستان طالقان هفته گذشته، در پی گشت زنی های ماموران و گزارشات همیاران محیط زیست موفق با دستگیری سه شکارچی غیرمجاز شد.

  گروه استانی «کمال مهر» ؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست طالقان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  محیط بان های این اداره در پی گشت زنی چهار شنبه گذشته  خود در ارتفاعات لهران و میر منطقه پایین طالقان  و همچنین براساس گزارشات هم یاران محیط زیست در شکارگاههای روستای ناریان بالا طالقان، در دو عملیات تعقیب شکارچیان موفق به دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز و تحویل «ن ها به مقامات قضایی شدند.
حشمت اله کشیری در ادامه افزود: از متخلفین علاوه بر مقداری گوشت کل وحشی ۳ سال ، یک قبضه اسلحه گلوله زنی ۲۷۰ و یک دستگاه دوربین شکاری و ۴ عدد فشنگ گلوله زنی کشف شد.
وی در ارتباط برخورد قضایی با این متخلفان گفت: شکارچیان غیرمجاز شب را در بازداشت بسر برده و سپس توسط دادگستری شهرستان بنا بر قانون به  مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰۰ ریال ناشی از شکار غیرمجاز محکوم گردیدند.
کشیری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همیاران محیط زیست و تمامی مردم درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با محیط بانان این اداره همکاری وبا شماره تلفنهای ۰۲۶۴۴۷۲۳۰۷۳ و ۰۲۶۴۴۷۲۶۱۵۰ و ۰۲۶۴۴۷۲۶۱۴۸ و فکس به شماره ۰۲۶۴۴۷۲۶۱۴۸ ما را در رسالتی که بعهده گرفته ایم یاری رسانند.
منبع: روزنما
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x