تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تکذیب جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد

  • کد خبر : 25624
  • 10 اسفند 1392 - 9:07
تکذیب جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد

رئیس کانون کارفرمایی جایگاهداران سوخت سراسر کشور با رد جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد جایگاهداران، از مردم درخواست کرد به منظور کاهش زمان سوخت گیری در جایگاه‌ها در ایام پایانی سال برای خرید بنزین آزاد از کارت‌های سوخت شخصی خود استفاده کنند.

کمال مهر: رئیس کانون کارفرمایی جایگاهداران سوخت سراسر کشور با رد جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد جایگاهداران، از مردم درخواست کرد به منظور کاهش زمان سوخت گیری در جایگاه‌ها در ایام پایانی سال برای خرید بنزین آزاد از کارت‌های سوخت شخصی خود استفاده کنند.

ناصر رئیسی فرد درباره جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد از سطح جایگاه‌های سوخت سراسر کشور گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هیچ گونه اقدامی تاکنون برای جمع آوری کارت‌های بنزین آزاد جایگاهداران سوخت سراسر کشور انجام نداده است.

رئیس کانون کارفرمایی جایگاهداران سوخت سراسر کشور با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی مردم می توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت سراسر کشور و با استفاده از کارت بنزین جایگاهداران اقدام به خرید بنزین آزاد کنند، تصریح کرد: با این وجود، با توجه به محدودیت‌های کارت‌های سوخت آزاد جایگاهداران، از مردم درخواست می شود که برای خرید بنزین حتی الامکان از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

رئیسی فرد با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال و ایام نوروز و احتمال افزایش مصرف بنزین در سطح کشور، اظهار داشت: با توجه به افزایش احتمالی مصرف بنزین در روزهای پایانی سال و در آستانه عید نوروز از مردم درخواست می شود به منظور کاهش زمان سوخت گیری در جایگاه‌ها برای خرید بنزین آزاد از کارت هوشمند سوخت شخصی خود استفاده کنند.

وی همچنین از آمادگی جایگاه‌های سوخت کشور برای عرضه مطمئن بنزین به مردم در ایام پایانی سال و نوروز خبر داد و بیان کرد: در شرایط فعلی هر چند جایگاهداران با مشکلات متعدد اقتصادی و عدم دریافت کارمزدهای معوق خود روبرو هستند اما مشکلی برای تامین بنزین مردم در ایام پایانی سال و نوروز وجود ندارد.

خبرگزاری مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x