تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

همسر سابق سوژه داستان‌ های مستهجن!

  • کد خبر : 25162
  • 07 اسفند 1392 - 10:44
همسر سابق سوژه داستان‌ های مستهجن!

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مرد شیادی خبر داد که با سوء استفاده از عکس‌های شخصی همسر سابقش اقدام به انتشار داستان‌های مبتذل در سایت‌های مستهجن می‌کرد.

 

کمال مهر: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مرد شیادی خبر داد که با سوء استفاده از عکس‌های شخصی همسر سابقش اقدام به انتشار داستان‌های مبتذل در سایت‌های مستهجن می‌کرد.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان در تشریح جزئیات این پرونده با بیان اینکه چندی پیش با شکایت زن جوانی به نام «ساناز» پرونده‌ای تحت عنوان «هتک حیثیت» پیش روی کارآگاهان گشوده شد، گفت: این زن با حضور در پلیس فتا در حالی که شکایتنامه ای از مقام قضایی داشت عنوان کرد که عکس‌های شخصی‌اش در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی به عنوان کاراکتر داستان‌های مستهجن از سوی فرد یا افرادی منتشر شده در حالی که این فرد در این مورد اطلاعی نداشته است.

به دنبال شکایت این زن جوان مستندسازی از صفحات مذکور انجام شد. ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی و تحقیق از شاکیه دریافتند که وی مدتی است از همسرش طلاق گرفته و این فرضیه که ممکن است این کار از سوی شوهر این زن صورت گرفته باشد قوت گرفت.رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: بلافاصله تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و کارآگاهان در اولین گام دریافتند که تصاویر منتشر شده از سوی (نادر) همسر سابق شاکی که اقدام به نوشتن داستان‌های مستهجن و قرار دادن آن در سایت‌های مبتذل و غیر اخلاقی می کرده، منتشر شده است.

کاکوان با بیان اینکه با بررسی از آرشیو سایت‌های مذکور و مطابقت آن با بعضی مطالب احصاءشده مشخص شد که اظهارات شاکی صحت داشته، افزود: با تنظیم گزارشی تحلیلی در دادسرا و کسب مجوز قضایی و با اجرای قرار صوری مرد کینه جو دستگیر و طی بازرسی از منزل وی یک دستگاه لپ تاپ، دو عدد هارد اکسترنال و فلش مموری حاوی فیلم و تصاویر مستهجن کشف و جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه سرانجام با مهندسی معکوس و واکاوی کامپیوتر شخصی این فرد متهم در بازجویی به عمل آمده ابتدا به جرم اولیه خود (انتشار عکس شاکیه) اعتراف کرد و سپس با انجام بازجویی تکمیلی پس از سر سختی و انکار سرانجام به جرم دوم خود اعتراف کرد و مشخص شد متهم با آی دی‌های مختلف در سایت‌های غیر اخلاقی اقدام به نوشتن و قرار دادن داستان‌های مستهجن می‌کرده است.رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در پایان خاطر‌نشان کرد: متهم به همراه پرونده به مقام قضایی ارجاع و با صدور قرار سنگین روانه زندان شد

روزنامه قانون
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x