تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

سکوت خبری عروج شهادتگونه جوان انقلابی کرج شکسته شد/ محمد جواد کولیوند: از این مسئله متأسفیم

  • کد خبر : 24439
  • 03 اسفند 1392 - 8:56
سکوت خبری عروج شهادتگونه جوان انقلابی کرج شکسته شد/ محمد جواد کولیوند: از این مسئله متأسفیم

مسئولین کرج با حضور گرم خود در مراسم یادبود امیر عباس فضلعلی ثابت کردند سکوت خبری عروج شهادتگونه وی در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج عمدی نبود ، بلکه مسئله ای بود که مغفول واقع شد.

گروه استانی«کمال مهر» ؛ سکوت خبری عروج شهادتگونه جوان انقلابی کرج در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن که موجب دلگیری دوستان و نیروهای انقلابی کرج شده بود با حضور گرم مسئولین و دلجویی های خالصانه ایشان نشان داد این مسئله به دلیل حجم زیاد کارهای بعد از بزرگداشت دهه فجر امسال است و عمدی در این مسئله وجود نداشته است.

حضور گرم مسئولین استانی اعم از امام جمعه کرج ، نمایندگان مردم کرج در مجلس ، معاونین استانداری و فرمانداری ، مسئولین آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان ، مسئولین اتحادیه انجمنهای اسلامی استانی و کشوری و سایر مسئولین ، به خصوص حضور خانواده شهدا و تقدیر مادر شهید بهنام محمدی از مادر و پدر ، جوان انقلابی کرج ، نشان داد سکوت خبری عروج شهادتگونه این جوان مؤمن و مخلص مسئله ای بود که مغفول واقع شده بود .

 

 

عزاداری و سینه زنی عاشورایی بسیجیان و دوستان امیر عباس به راستی در شأن دل عاشق او بود که آرزوی زیارت مولای شهید خود را در سر داشت و آرزویش پای گذاشتن در راه سیدالشهدا (ع) بود.

 

امیر عباس فضلعلی در مدت عمر کوتاه خود برکت زیادی با اقدامات مذهبی و معنوی بر جای گذاشت و انقلابی بودن و تلاشش سرانجام وی را در چنین روزی و چنین مناسبتی ، به وصال معبود رساند و عروج شهادتگونه اش ، روزی شیرین مقدر شده توسط پروردگار ، برای چنین زندگی پر برکت با اندیشه های والای وی بود.

امیر عباس فضلعلی ، سرباز وظیفه و مربی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز و بسیجی پایگاه مسجد امام جعفر صادق (ع) رجایی شهر کرج بود که در روز ۲۲ بهمن امسال در حال آماده سازی دستگاه های صوتی مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کرج ، دچار حادثه برق گرفتگی شد و به وصال معبود رسید.

وی میخواست شور انقلابی را با نوای سرودهای انقلابی در مسیر راهپیمایی طنین انداز کند تا نوجوانان نسل چهارم نیز بشنوند آنچه را که نسلهای انقلابی شنیدند و به ندای مولا پاسخ دادند.

امیر عباس تنها ۲۰ سال داشت و در همین مدت کم از زندگی پر برکتش خدمات شایسته و ارزنده ای در تربیت نوجوانان با تفکر مذهبی و ارزشهای انقلابی از خود برجای گذاشت ، او عاشق ائمه اطهار و یک بسیجی ولایی بود و مردمی که در مراسم یادبود وی شرکت کرده بودند ازخاطرات خوبی هایش در محل ، پایگاه بسیج و هیئت های مذهبی میگفتند.

در مراسم یادبودش ، کارتهای ختم قرآن و نماز قضا برای شادی روحش توسط بسیجیان توزیع میشد و دست به دست میچرخید تا به دست مادرش رسید ، مادری که دیگر نای اشک ریختن نداشت.کارت را که گرفت ضمن تشکر گفت : امیر عباسم نماز قضا نداشت ، او بسیار مقید به واجبات و مستحبات بود و گلی بود که خداوند ، خود او را داد و خود نیز او را چید .
کنارش که مینشینم تا بیشتر بشنوم ، ادامه می دهد : از بس خدایی بود و وصل به عالم بالا ، میدانستم ماندنی نیست و اگر جنگ بود و آن دوران دفاع از دین و کشور ، قطعأ شهادتش را امضاء شده میدانستم و اکنون هم راضی به رضای خداوند هستم و میدانم پروردگار مهربان پاداش نجابت ، تقید ، تواضع و از خودگذشتگی و عشق به ائمه اطهار او را با جایگاهش در بهشت برین خواهد داد و روزی شفیع و دستگیر ما در نزد او خواهد بود.

مادر امیر عباس گفت : ۲۲ بهمن روز تولدم بود و هر آن انتظار میکشیدم تا مانند همیشه با تبریک و هدیه امیر عباسم مواجه شوم ولی خبر عروجش را شنیدم .
وی افزود : تنها حسرت این را میخورم که آرزوی زیارت بارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) را در دل داشت و امیدوارم در آن دنیا به سر گذاشتن بر زانوان آن بزرگواران نائل شود.

 

 

محمدجواد کولیوند در حاشیه مراسم یادبود وی که در مسجد جامع امام جعفر صادق (ع) رجایی شهر کرج برگزار شد به خبرنگار ما گفت :
رسانه ای شدن عروج شهادتگونه این بسیجی انقلابی به دلیل حجم کارهای گرامیداشت دهه مبارک فجر مغفول واقع شد که عمدی در کار نبود و ما به خاطر این مسئله متأسف هستیم و قطعأ فقدان چنین جوانان شایسته ای برای نظام و انقلاب زایعه ای دردناک است.

نماینده مردم کرج در مجلس ادامه داد: تربیت و وجود چنین فرزندانی از برکت نظام وانقلاب اسلامی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین نیز در این مراسم گفت : امیر عباس از آن دسته جوانان نسل امروزی بود که اگر جنگ میشد قطعأ مانند جوانان دوران دفاع مقدس در صف نخست خط مقدم قرار می گرفت و عاشقانه خریدار وصال معبود میشد.
وی ادامه داد: جوانانی مانند او که عمر کوتاه ولی پر ثمر خود را وقف خدمت رسانی به مردم و زنده نگه داشتن ارزشهای انقلابی میکنند ، نفس اماره را در خود کشته و شیطان را به بند کشیده اند و این چنین فرزندانی در نظام اسلامی ایران ، حاصل برکت انقلاب هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین اظهار داشت : کسی در اینکه امثال او شهید هستند و جایگاه شهدا را در نزد خداوند دارند شک نداشته باشد گفت : خداوند به پدران و مادران این جوانان شهید نیز اجر و صبر عظیم خواهد داد و مومنان به جایگاه ایشان در روز قیامت غبطه خواهند خورد.

دوستانش میگفتند : امیرعباس عاشق شهادت و انقلاب بود و شهادتگونه و انقلابی نیز به سوی معبود شتافت.

منبع:تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x