تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مربی تیم نهم جدول را تیم‌های معتبر ترکیه می‌خواهند

  • کد خبر : 23303
  • 27 بهمن 1392 - 12:47
مربی تیم نهم جدول را تیم‌های معتبر ترکیه می‌خواهند

شایعه عجیب دعوت چند تیم معتبر ترکیه‌ای از انگین فیرات سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در روزهای اخیر قوت گرفته و برخی از دست‌اندرکاران این باشگاه نیز آن را تایید کرده‌اند.

به گزارش ، در روزهای اخیر شایعه‌ای عجیب در برخی از محافل ورزشی به نقل از رسانه‌های ترکیه‌ای منتشر شده است مبنی بر اینکه چند تیم معتبر لیگ این کشور خواهان به خدمت گرفتن انگین فیرات سرمربی سایپای البرز هستند.

این در حالی است که نارنجی‌پوشان کرجی امسال با به خدمت گرفتن انگین فیرات نتایج درخشانی کسب نکرده‌اند و هم‌اکنون نیز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

خبرنگار فارس در کرج برای پیگیری این شایعه با اسدالله بذرافشان مترجم سرمربی سایپایی‌ها تماس گرفت و وی نیز شایعه فوق را تأیید کرد.

بذرافشان گفت: در حال حاضر باشگاه‌های ترابوزان، ریزه و بلو با پیشنهادهای رسمی به دنبال جذب همکاری با فیرات هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فیرات در پایان سال سایپای البرز را ترک خواهد کرد، گفت: سرمربی فعلی سایپا تاکنون پاسخی به این پیشنهادها نداده است.

مترجم سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز افزود: فیرات تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد درد و پاسخ به پیشنهادها را به اتمام لیگ برتر ایران موکول کرده است.

تاکنون هیچ یک از مسئولان باشگاه سایپای البرز واکنشی به این مطلب که چگونه تیم‌های مطرح ترکیه خواستار به خدمت گرفتن سرمربی تیم نهم جدول ایران هستند، نشان نداده‌اند.

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=23303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x