تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

رضا صادقی: “بانوی من” رابه دختر کوچکم تقدیم ‌می‌کنم

  • کد خبر : 22646
  • 25 بهمن 1392 - 9:22
رضا صادقی: “بانوی من” رابه دختر کوچکم تقدیم ‌می‌کنم

“رضا صادقی” در افتتاحیه‌ی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر قطعه‌ی “بانوی من” را به دختر کوچکش که تازه متولد شده تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی کمال مهر حاضر در افتتاحیه‌ی بیست و نهمین جشنواره  موسیقی فجر در برج میلاد آواز رضا صادقی شب‌های سرشار از شور، نور و غوغا این دوره از جشنواره موسیقی را آغاز کرد.

رضا صادقی در این کنسرت با اجرای قطعاتی از آلبوم “همین” و با حضور جمعی از حرفه‌ای‌ترین نوازنده‌های موسیقی پاپ با علاقه‌مندان خود پس از مدت‌ها در شهر تهران ملاقات کرد.

رضا صادقی در این اجرا گفت: از تمامی بزرگترها و پدر و مادرهایی که بر سر گروه مشکی‌پوشان منت گذاشتند و امشب این‌جا حاضر شدند بسیار متشکرم.

این خواننده‌ی مشکی‌پوش موسیقی پاپ ایران که به تازگی صاحب فرزند شده قطعه‌ی “بانوی من” را به دختر کوچکش تقدیم کرد و گفت: امیدوارم دخترم “تیارا” همیشه در کنار لبخندها و محبت‌های مردم سرزمینم زندگی زیبایی داشته باشد.

وی افزود: همیشه بهترین اتفاقات زندگی ما در گرو بهترین لبخندهاست و امیدوارم هیچ‌وقت هیچ‌کس و در هیچ مقامی نتواند لبخندهای شما را از بین ببرد.

رضا صادقی در این کنسرت قطعه‌هایی همچون “مشکی رنگ عشقه”، “آسیمه‌سر”، “کفش آهنی”، “عاشقتم”، “درخت”،‌ “روم نمیشه”، “با تو هر لحظه عاشق‌ترم” و “دوستت دارم خدا” را اجرا کرد.

وی در پایان این برنامه پیش از اجرای قطعه‌ی “دوستت دارم خدا” گفت: قطعه‌ای را برایتان اجرا می‌کنم که مطمئنم اگر تا پایان سال جملات این آهنگ را با خودتان زمزمه کنید به طوریقین انرژی بسیار زیادی را دریافت می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=22646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x