تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

حمایت شهرداری کرج از فیلم‌نامه‌های باکیفیت

  • کد خبر : 20088
  • 15 بهمن 1392 - 13:19
حمایت شهرداری کرج از فیلم‌نامه‌های باکیفیت

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج گفت: طرح‌های خوب فیلم‌نامه با موضوع شهروندی را تا مرحله جذب اعتبار و ساخت، حمایت می‌کنیم.

به گزارش کمال مهربه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین سعیدی سیرایی اظهار داشت: البته تولید فیلم سینمایی وظیفه این سازمان نیست اما اگر طرحی خوب و قوی به این سازمان ارائه شود، تصویب اعتبار مناسب از شورا برای ساخت اثر را پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

سعیدی با بیان اینکه نظرات، انتقادات و پیشنهادات در حوزه فرهنگ بسیار گسترده و متنوع است، اضافه کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به دلیل محدودیت حوزه عملکرد خود نمی‌تواند به عنوان متولی اصلی میان دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد اما می‌تواند در تعامل با دیگر دستگاه‌ها، نتیجه‌ای ارزشمند و درخشان به جای بگذارد.

وی، جامعه مخاطبان این سازمان را بسیار گسترده و متنوع عنوان کرد و افزود: این تعامل چندجانبه با دستگاه‌ها و متولیان اصلی فرهنگ، می‌تواند از طریق سازمان نشر یافته و به کل جمعیت تسری یابد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج به برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر در کرج اشاره کرد و ادامه داد: ورود این جشنواره به شهر کرج به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، می‌تواند شروعی شایسته و مناسب برای برقراری این تعامل گسترده میان دستگاه‌های فرهنگی باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این سازمان به هنر به عنوان ابزاری جدی برای ارتقای فرهنگی عمومی می‌اندیشد. از این رو برنامه‌های سال آتی سازمان بر اساس حضور و بهره‌گیری جدی از تخصص و هنر هنرمندان عرصه‌های مختلف در شکلدهی به فرهنگ شهروندان و آموزش‌های فرهنگ شهروندی تدوین شده است.

 

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x