تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سعی داریم کشورها برای “خاوری” ناامن شود/ ادعای پلیس کانادا مبنی بر فرار خاوری به آمریکای جنوبی

  • کد خبر : 19857
  • 15 بهمن 1392 - 7:52
سعی داریم کشورها برای “خاوری” ناامن شود/ ادعای پلیس کانادا مبنی بر فرار خاوری به آمریکای جنوبی

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی گفت: با محدود‌تر کردن فضای فعالیت “خاوری” سعی داریم در صورتی که وی به سایر کشورها متواری شد، در آن کشور‌ها احساس نا‌امنی و خطر کند.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، سرهنگ مسعود رضوانی روز دوشنبه در حاشیه کارگاه یک روزه مبارزه با قاچاق انسان  در مورد آخرین وضعیت پرونده خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالی که ما مشخصات خاوری  و حتی ادرس محل سکونتش را به پلیس کاندا اعلام کردیم ولی بازهم پلیس کانادا مدعی شد که خاوری وارد کانادا نشده و یا مورد شناسایی قرار نگرفته است.

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی درباره آخرین ادعای پلیس کانادا درباره مدیر عامل سابق بانک ملی گفت: چند روز قبل اینترپل کانادا اعلام کرد که خاوری به یکی از کشورهای آمریکای جنوبی یا حوزه کارائیب رفته است که البته این تنها یک ادعا است که ما آن را تا این لحظه  تایید نمی کنیم.

به گفته رضوانی با این حال اعلان قرمز از سوی اینترپل به تمامی پلیس های کشورهای آمریکای جنوبی و حوزه کارائیب صادر شده است تا در صورت مشاهده خاوری را دستگیر کنند.

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی تاکید کرد: احتمال دارد خاوری با مشخصات جعلی و تغییر هویت در کشورهای حوزه آمریکای جنوبی و حوزه کارائیب در حال تردد باشد که این امر ناشی از ضعف پلیس این کشورها است.

رضوانی در پایان خاطرنشان کرد: با محدود‌تر کردم فضای فعالیت خاوری سعی داریم در صورتی که وی به سایر کشورها متواری شد، در آن کشور‌ها احساس نا امنی و خطر کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x