تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر با محوریت انتقال پیام انقلاب به نسل جوان

  • کد خبر : 18977
  • 12 بهمن 1392 - 10:40
اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر با محوریت انتقال پیام انقلاب به نسل جوان

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: برنامه‌های گرامی‌داشت دهه مبارک فجر در این استان با محوریت انتقال پیام انقلاب به نسل جوان اجرا می‌شود.

سیدعباس مسعودی اظهار داشت: ملت مؤمن و ولایی ایران اسلامی به رهبری مرجعیت معظم شیعه سال‌ها علیه حکومت‌ ظالم ستمشاهی مبارزه کرده و بالاخره در روز ۲۲ بهمن ۵۷ ایثار و رشادت این ملت با پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به بار نشست.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران که بسیاری از معادلات بین‌المللی به ویژه توطئه‌های استکبار علیه جهان اسلام را برهم زد، دارای پیام‌های بسیاری برای نسل‌های مختلف است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های بسیاری که داریم، این پیام به جوانان و نوجوانانی که دوران مبارزات انقلاب و بهمن ۵۷  را درک نکردند، به درستی منتقل شود.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: ایام الله دهه مبارک فجر و برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های ویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب بهترین فرصت برای تحقق این هدف و آشنایی نسل‌های سوم و چهارم با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مسعودی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای تحقق این هدف در استان البرز طی دهه مبارک فجر اجرا می‌شود، گفت: اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های متعددی ویژه گرامی‌داشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد که محوریت تمام این برنامه‌ها انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

* صدها جلسه گفتمان انقلابی در مدارس استان البرز برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری گفتمان‌های انقلابی در مدارس استان البرز است که در این راستا اجرای ده‌ها گفتمان در مدارس مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، جلسات گفتمان انقلابی در اکثر مدارس این استان طی دهه مبارک فجر برگزار شده و در این جلسات کارشناسان، علمای دینی، مبارزان انقلابی با حضور در مدارس در جمع

دانش‌آموزان اقدام به تشریح اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌کنند.

مسعودی افزود: همچنین برای برگزاری مراسم‌های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان البرز پیش‌بینی شده است که وظیفه و نقش اصلی در اجرای این برنامه‌ها با خود مردم است.

وی در پایان گفت: همچنین تمام مساجد استان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با موضوع انقلاب اسلامی و همچنین با هدف انتقال پیام انقلاب به نسل جوان آماده شده‌اند و در تمام مساجد البرز طی دهه مبارک فجر برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x