تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ماجرای محله داعشی ها در انگلیس +تصاویر

  • کد خبر : 183536
  • 08 اسفند 1395 - 14:50

در محله کوچکی از شهر منچستر انگلیس، تروریست هایی پرورش یافته اند که اغلب به روش واحدی دست به عملیات انتحاری در عراق زده اند.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر» روزنامه “گاردین” چاپ لندن می نویسد “دونالد فیدلر” یا همان “جمال الحارث”، عامل حمله تروریستی در موصل عراق، در محله “موس ساید” نزدیک مرکز شهر منچستر زندگی می کرد. این محله به محله “داعشی ها” معروف است.

به گزارش سایت “روسیا الیوم”، گاردین می نویسد ۹ نفر از (اهالی این محله) که هویتشان شناسایی شده است پیش از این به گروه های مسلح پیوسته یا زندانی بودند که در جنگ در صفوف داعش کشته شده اند.
عکس‌هایی از
این روزنامه انگلیسی تصریح کرده است که طبق تحقیق های انجام شده، ۱۶ نفر از اهالی این محله که تنها ۲.۵ مایل با منزل الحارث فاصله داشته اند به گروه های مسلح پیوسته اند.
عکس‌هایی از
دونالد فیدلر
گاردین خاطرنشان کرده است که این عده از جوانان هر جمعه، در سالن ورزشی در همان منطقه آموزش می دیده اند.
عکس‌هایی از
شایان ذکر است که گروه تروریستی داعش مسئولیت یک انفجار انتحاری را که توسط یکی از اتباع انگلیس در نزدیک شهر موصل اجرا شد برعهده گرفت. این انفجار در مقر نیروهای عراقی شرکت کننده در عملیات آزادسازی موصل رخ داد.
عکس‌هایی از
رافائل هوستی
یک مشت زن سابق انگلیسی به نام “موریس کور” گفت که به تعدادی از جوانان ان محله آموزش داده است. وی اذعان کرد که می دانست که تروریسم این جوانان ناراضی در این منطقه را جذب خواهد کرد.
وی گفت یکی از جوانانی که از وی آموزش گرفته است به “رافائل هوستی” ۲۴ ساله پس از پیوستن به داعش کشته شده است. وی خاطرنشان کرد که این جوان با جمال الحارث دوست بوده است.
عکس‌هایی از
رافائل هوستی
این مشت زن تصریح کرد که الحارث از دوستان بسیار صمیمی پدر “رافائل هوستی” بوده و آن دو در سال ۲۰۰۹ در قابل کاروان کمک های بشردوستانه به غزه سفر کرده بودند.
عکس‌هایی از
Anil Khalil Raoufi
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x