تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

تحریم ها موجب رشد جمهوری اسلامی است/جوانان با استفاده از رهنمود های رهبر انقلاب وارد عرصه میدان شوند

  • کد خبر : 183137
  • 06 اسفند 1395 - 18:51
تحریم ها موجب رشد جمهوری اسلامی است/جوانان با استفاده از رهنمود های رهبر انقلاب وارد عرصه میدان شوند

سردار جانباز سید همزه میرتقی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد امام حسن شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: نگاه به درون و تمرکز بر توان داخلی همراه با ایمان و تقوای انقلابی عامل موفقیت است.

photo_2017-02-24_17-22-27

به نقل از کمال مهر، سردار جانباز سید همزه میرتقی عصر جمعه ۶ اسفند ماه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد امام حسن شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: نگاه به درون و تمرکز بر توان داخلی همراه با ایمان و تقوای انقلابی عامل موفقیت است.

وی ادامه داد:کشور ایران در عرصه های نانو،فضایی،هسته ای و…با تکیه به توان داخلی پیشرفت کرد و خود را به قدرت های جهانی رساند.

سردار میرتقی با اشاره به پیشرفت های ایران در عرصه های بین الملل،تصریح کرد:چگونه میشود کشوری که با وجود این تحریم ها اینگونه پیشرفت کرده است، در عرصه اقتصادی پیشرفتی نداشته باشد؟

وی در پاسخ به این سوال،گفت: جمهوری اسلامی هرکجا که نگاه به بیرون و درخواست کمک از دیگران داشته است، جز فلاکت و نا امیدی به چیزی نرسیده است و هرکجا که با رهنمود های رهبر معظم انقلاب قدم به عرصه میدان گذاشت، پیروز میدان بوده است.

این سردار جانباز در بخش دیگری از سخنانش به تشریح سرقت روز گذشته دو خودروی پراید از ماشین حمل پول نقد بانک پاسارگاد،پرداخت و عنوان کرد: اینگونه سرقت ها نشان از بی تدبیری و بی برنامه گی مسئولان می باشد.

وی با تاکید بر بی تدبیری های مسئولان،اضافه کرد:مسئولان بجز رهنمود گرفتن از رهبر راه موفقیت را چه می دانند؟

سردار میرتقی در ادامه خطاب به جوانان حاضر در مراسم، گفت: شما جوانان صاحبان این انقلاب هستید، کمربند هاتان را سفت کنید تا بتوانید فرامین امام خمینی (ره) را اجرا کنید.

وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب که جوانان باید در تمام عرصه ها وارد شوند و با روحیه ی انقلابی خود مایه ی پیشرفت انقلاب شوند، تصریح کرد: جوانان قلبی مانند آینه صاف دارند و نگاه خداوند به آنها بیشتر است.

وی در ادامه بر این که مدیریت انقلابی روحیه ای انقلابی می خواهد اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند و در ادامه نیز همین جوانان اند که آرمان های انقلاب را تحقق می بخشند.

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=183137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x