تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

خطرناک‌ترین شیرین کاری جهان/سقوط آزاد بدون استفاده از چتر! + فیلم

  • کد خبر : 182989
  • 05 اسفند 1395 - 7:28

مرد دیوانه دو سال است که بر روی پروژه سقوط ایمن بدون استفاده از چتر نجات کار می کند.

به گزارش «کمال مهر»؛ رقابت عجیب و هیجان انگیز دو ورزشکار آمریکایی پایانی جالب و دیدنی به‌خود گرفت. یکی از این ورزشکاران برای نشان دادن جسارت و تبحرش تصمیم می گیرد سقوطی آزاد، بدون چتر و جلیقه نجات را تجربه کند.

آنها در ارتفاع ۷ هزار و ۶۰۰ متری سطح زمین از هلی کوپتر بیرون پریده و در هوا معلق می شوند، یک دستگاه GPS، رادار ارتباطی و در نهایت یک ماسک اکسیژن تنها وسایلی است که در اختیار آنها قرار داده شد. از طرفی سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت، مقابله در برابر اصطحکاک هوا و باد انتظار زنده ماندن را بدون استفاده از چت نجات تقریبا غیر ممکن می کرد، اما مرد جوان در میان تشویق های خانواده اش و با کمک گرفتن از ماسک اکسیژنی که در ارتفاع ۳ هزار متری فعال شد توانست به خوبی داخل توری که برای او پهن شده بود افتاده و به‌طرز حیرت انگیزی زنده بماند.

نوارهای پلی اتیلن با چگالی بسیار بالا و مقاومتی دو برابر فولاد که توسط جرثقیل ۶۱ متری از سطح زمین نگه داشته شده بود بخوبی توانست ضربات وارد شده را کنترل و لوقا را در کمال سلامت به زمین برساند.
پس از از این پیروزی لوقا ۴۲ ساله در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون از عشقش به پرواز و دو دهه تلاش و ۱۸ هزار بار سقوطش گفت. سعی کردم کاری را که هیچ کس حاضر به انجام آن نیست و از نظر دیگران نوعی دیوانه بازی است تجربه کنم.حالا خوشحالم که تمام برنامه ریزی، تلاش و آماده سازی هایم نتیجه داد و توانستم رکوردی بی نظیر را ثبت کنم.
خطرناک ترین شیرین کاری جهان+ فیلم
خطرناک ترین شیرین کاری جهان+ فیلم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=182989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x